سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء فرهنگ ولایی با کارکرد فرهنگی در مساجد

شهردار منطقه 9 در گردهمایی ائمه جماعت مساجد سطح منطقه گفت: در سال 91 با کارکرد فرهنگی در مساجد در راستای فرهنگ ولایی گامهای ارزنده ای بر می داریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  نصرا... آبادیان شهردار منطقه 9 در ابتدای این گردهمایی در خصوص اهم فعالیت های شهرداری منطقه در سال گذشته و برنامه های جامع و مدرن سال جاری گزارشی ارائه کرد.
 آبادیان از اهم اقدامات منطقه افتتاح 37 پروژه عمرانی فرهنگی و اجتماعی را با حضور شهردار تهران بر شمرد و اعلام کرد که اغلب پروژه ها با رویکرد فرهنگی نظیر مجموعه شهر بانو شروع به کار کرد.
وی در ادامه سخنان خود به برنامه های شهرداری منطقه در سال 91 اشاره کرد و افزود: بحث تملک پادگان جی و اضافه شدن آن محدوده شهری منطقه، اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح و افتتاح به پروژه عمرانی فرهنگی اجتماعی در روز سوم خرداد ماه مصادف با روز فتح خرمشهر را می توان به عنوان اهم فعالیت های منطقه بر شمرد.
 آبادیان با اشاره به اتفاقات گذشته در خصوص متروی تهران بیان داشت: در کمتر از چند ساعت بیش از 7 میلیون مکعب نزولات آسمانی داشتیم که در حدود یک میلیون لیتر مکعب به تونل خط 4 مترو سرازیر شد و مشکلات عدیده ای به و جود آورد.
آمر کعبی قائم مقام شهردار منطقه 9 اضافه کرد: در کمتر از 300 ساعت و با یک اقدام مناسب، عملیات پاکسازی توسط شهردار تهران انجام شد که در واقع همه مناطق درگیر این موضوع بودند./ل
 وی اظهار داشت: با تلاش و همتی که از سوی همه پرسنل شهرداری تهران انجام شد بالاخره در ساعت 10  روز 11 اردیبهشت بخش غربی خط 4 مترو با حضور شهردار تهران دوباره بازگشایی شد ودر اختیار عموم شهروندان قرار گرفت واعلام شد که تا پایان اردیبهشت ماه سال سال جاری ایستگاه پایانی این خط ( ارم سبز) مورد بهره برداری قرار می گیرد.
قائم مقام شهردار منطقه 9 در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت پروژه یادگار امام اشاره کرد : مهم ترین مزیت ا ین پروژه های دیگر جدا سازی محدوده تندرو از کندروی آن است که در واقع ارتباط بین محلات اطراف بزرگراه را حفظ می کند.
وی در خصوص تملک پادگان جی اضافه کرد: با توجه به بازدید اعضاء شورای اسلامی شهر تهران وهیئت رئیسه آن از سطح محدود ه وبه ویژه پادگان جی در مورد اثر گذاری این محدوده در همه ابعاد منطقه  گذاشته شد.
 قائم مقام شهردار منطقه 9 خاطر نشان کرد: در سال گذشته با حضور در 20 مسجد از 36 مسجد منطقه بخش اعظمی از مشکلات نماز گزاران مرتفع شد و امید است در سال 91 این روند ادامه پیدا کند و همکاری و همیاری ائمه جماعات نیز در این خصوص بی تاثیر نیست./چ

برچسب ها: ارتقا ، فرهنگی ، مساجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.