سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت حبيبي براي تشکيل فراکسيون موتلفه در مجلس نهم

دبير کل حزب موتلفه اسلامي گفت: قصد داريم در مجلس نهم از افراد همفکر با موتلفه که عضو رسمي در فراکسيون نيستند، براي عضويت و همکاري دعوت به عمل آوريم.

محمد نبي حبيبي دبيرکل حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه درباره انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري سال آينده هنوز به جمع بندي مشخص نرسيده ايم گفت: موتلفه به عنوان يک تشکيلات حزبي براي هر انتخابي از مدتها قبل بحث و تبادل نظر انجام مي دهد.


حبيبي درباره برنامه هاي موتلفه اسلامي در مجلس نهم، گفت: حزب موتلفه اسلامي در تدارک تشکيل فراکسيون موتلفه اسلامي همانند دوره هشتم مجلس عمل خواهد کرد و اگر فراکسيون جامعي از اصولگرايان در مجلس نهم تشکيل شود حزب موتلفه با آن فراکسيون ها نيز همکاري هايي را خواهد داشت.


دبيرکل حزب موتلفه اسلامي در ادامه با اشاره به تعداد کانديداهاي راه يافته از حزب موتلفه اسلامي به مجلس نهم، اظهار داشت: حدود 30 نفر از اعضاي رسمي موتلفه اسلامي به مجلس نهم راه پيدا کرده اند لذا قصد داريم در اين دوره ي مجلس نيز از افراد همفکر موتلفه که عضويت رسمي در فراکسيون ندارند براي عضويت و همکاري دعوت به عمل آوريم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.