سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنان سرپرست خانوار به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفی می شوند

معاون اعتبارات و تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) گفت:به موجب تفاهم نامه صندوق مهر امام رضا(ع) و مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری زنان سرپرست خانواری که اقدام به تاسیس تعاونی های اعتباری کرده اند شناسایی و به صندوق مهر معرفی می شوند.

مهدی حسین نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:به موجب این تفاهم نامه مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری،زنان سرپرست خانوار و نیازمندی را که اقدام به تاسیس تعاونی های اعتبار و صندوق های اعتبار فرد محلی و یا زنجیره مشاغل خانگی کرده اند شناسایی ، پالایش و دسته بندی کرده و به منظور تامین مالی به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفی خواهند کرد.

وی افزود:همچنین مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری متعهد شده است تا ضمن رعایت پراکنش جغرافیایی در همگون سازی گروههای هدف و معرفی آنها صندوق نسبت به ارائه آموزش های لازم و تدارک فضای آموزش،به انها اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون اعتبارات و تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) خاطرنشان کرد:صندوق مهر امام رضا(ع) به نسبت دو برابر سهم پس انداز تعاونی ها تا سقف 50 میلیارد ریال اعتبار به این قشر تخصیص خواهد داد.

در ادامه یاسمی مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان ایلام از افتتاح طرح های اشتغالزایی این صندوق در این استان خبر داد و اظهار داشت:از جمله طرح های افتتاح شده کارگاه تولید فوم پلی استالین است که با تسهیلاتی معادل 900 میلیون ریال منجر به ایجاد شش فرصت شغلی برای جوانان منطقه شده است.

یاسمی در ادامه تصریح کرد:قرض الحسنه یک سنت اسلامی است که قرآن کریم،آن راقرض دادن به خدا دانسته و به عمل کنندگان به آن وعده پاداش بهشت داده است و صندوق مهر امام رضا(ع) از بدو تاسیس تاکنون نقش موثری در ترویج این سنت پسندیده برعهده داشته است.

در ادامه صمصامی سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) ضمن اشاره به برگزاری نمایشاه جلوه های خدمت آیینه سفرهای استانی اظهار داشت:با تشکیل این نمایشگاه صندوق مهر امام رضا(ع) حضوری فعال داشت.

وی افزود:نمایشگاه جلوه های خدمت با حضور 63 سازمان و اداره کل در قالب 120 غفه دستاوردها طرح ها و خدمات خود را طی دولت های نهم و دهم در قالب تصویری و نوشتاری به اشکال مختلف عرضه کرد./ز

برچسب ها: زنان ، سرپرست ، صندوق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.