سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس رسولي نژاد با امير قلعه نوعي؛

ژنرال فهرست خود را ارائه کرد

مسئولان تيم استقلال در تلاش هستند تا بهترين شرايط را براي تيم فراهم کنند تا مشکلاتي که اين تيم در فصل گذشته با آن همراه بود براي فصل جديد تکرار نشود به همين دليل صحبت از مذاکرات جدي با امير قلعه نوعي است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از مذاکره حضوري احمد رسولي نژاد با امير قلعه نوعي به صحبت از ادامه مذاکره بصورت تلفني با اين مربي است، گويا رئيس هيئت مديره قصد دارد پس از مشخص شدن وضعيت نهايي تيم استقلال مذاکرات را بصورت جدي تري دنبال کند و به همين دليل از امير قلعه نوعي شروع کرده است.

از طرفي سرمربي تراکتورسازي قصد دارد صحبت هاي نهايي را با مسئولين اين تيم تبريزي انجام دهد و پس از آن با آبي ها وارد مذاکره شود وي قصد ماندن در تبريز را ندارد و اطرافيان وي به اين موضوع اطمينان دارند، اما در نهايت سرمربي اين تيم در انتظار مشخص شدن وضعيت تيم استقلال است و از طرفي وي با ماندن علي فتح الله زاده مشکلي ندارد زيرا رابطه وي با مديرعامل تيم کاملا ايده آل است.

شايان ذکر است، رسولي نژاد بصورت تلفني با قلعه نوعي صحبت کرده و خواستار انجام مذاکره جدي تر شده است از طرفي، گفته مي شود که وي فهرست را به مسئولان تيم استقلال ارائه کرده است تا براساس اين ليست تصميم گيري هاي لازم صورت بپذيرد.

فهرست امير قلعه نوعي از مدتها قبل آماده شده و در اختيار مسئولان تيم استقلال قرار گرفت با اين حال شرايط براي حضور وي در تيم کاملا مهيا مي شود زيرا در اختيار گرفتن ليست جزو مراحل جدي مذاکره است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
سروش
۲۰:۵۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
ایول به امیر فقط بدون همه ی استقلالی ها تو رو دوست دارند انشا الله هر 3 جام رو بکیریم
تورج
۰۸:۵۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
شاهزاده کوچولو به خانه ات خوش آمدی
ستاره
۰۷:۲۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
بنظر میرسد باوجود فتح الله زاده وقلعه نوعی استقلال یکی از مدعیان لیگ برتر وقهرمانی در اسیا باش
رضا
۱۲:۴۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۱
اميرقعله نوعي به استقلال خوش امده