سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار از عملكرد بد دولت باراك اوباما

پايگاه خبري "تاون هال" در گزارشي به بررسي ضعف عملكردی دولت اوباما پرداخت، آماري که حتی بزرگترین حامیان اوباما نيز به درستي آن اعتراف دارند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، در اين گزارش آمده است: آمارهاي موجود از عملكرد دولت باراك اوباما نشان مي دهد كه آمريكا از زمان رياست جمهوري وي در عرصه اقتصادي روندي منفي به خود ديده است.

محافظه کاران و لیبرال ها ممکن است با دلایل، انگیزه ها، و بهانه هاي موجود در خصوص عملکرد منفي دولت باراک اوباما مخالف باشند، اما حقيقت همان است كه ديده مي شود و بايد پذيرفت.
در اینجا چندين دليل و شواهد مستدل دال بر  عملكرد منفي دولت اوباما مطرح مي باشد.

با نگاهي به آمار و ارقام موجود در خصوص عملكرد دولت باراك اوباما،مي توانيد در پايان نظر خود را درباره نحوه ي عملكرد دولت اوباما بيان كنيد:

1 . از زمان ورود اوباما به كاخ سفيد تاكنون، متوسط درآمد واقعي خانوارهاي آمريكايي به كمتر از 4300 دلار رسيده است.

2 . درصد کارگران بیکار كه بيش از يك سال بدون كار بوده اند هم اكنون 30 درصد است.

3 . از زمان آغاز ركود اقتصادي در دولت اوباما،آمريكا طولاني ترين دوره نرخ بيكاري 8 درصدي را تجربه كرده است:39 ماه !

4 . در سال 2011 از هر هفت نفر آمريكايي يك نفر در ليست دريافت كوپن هاي غذا قرار دارند. در مقايسه با سال 2007، 70 درصد افزايش يافته است.

5 . تقريبا 50 درصد فارغ التحصيلان دانشگاهي بيكار يا نيمه بيكار هستند.

6. شمار مالكان ايالت متحده در دهه گذشته آمار پاييني را به خود اختصاص داده است. قيمت مسكن در مقايسه با قيمت مسكن سال 2002 نيز پايين تر مي باشد.

7 . باراک اوباما "برنامه فضایی سرنشین دار" سازمان ناسا را لغو كرد.

8 . ميزان دريافتي اوباما از وال استريت براي پوشش هزينه هاي انتخابات فعلي در مقايسه با هر رئيس جمهوري در تاريخ آمريكا،بيشترين ميزان را به خود اختصاص داده است. ميزان دريافتي وي از وال استريت در مقايسه با ديگر نامزدان حزب جمهوري خواه خود نيز بيشتر مي باشد.
 
 
9 . در دوره رياست جمهوري باراک اوباما، آخرین باری که هری رید و دموکرات هاي مجلس سنا بودجه سالانه آمريكا را تصويب كردند،آوريل سال 2009 بود.
10 . بودجه پيشنهادي باراك اوباما در مجلس سنا و كنگره آمريكا رد شد.

11 . هنگامی که او برای رياست جمهوري سال 2008 نامزد شد، وي متعهد شده بود كه ميزان ماليات بر خانواده هاي آمريكايي را افزايش ندهد و ميزان آن را به كمتر از 250 هزار دلار در سال برساند.

او به اين وعده تبليغاتي خود عمل نكرد و در اقدامي ميزان دريافتي ماليات را 500 ميليارد دلار افزايش داد كه سهم قابل توجهي از آن توسط مردم پرداخت مي شود.

12 . هنگامی که باراک اوباما به ریاست جمهوری رسيد،بهاي بنزين 1،95 دلار در هر گالن بود. امروزه بهاي هر گالن بنزين 3.72 دلار است!

13 . در فوریه سال جاری، دولت فدرال با 229 ميليارد دلار كسري مواجه شد. اين ميزان كسري، بزرگترین کسری بودجه تاریخ ایالات متحده است.

14 . آمریکا امتیاز اعتباری AAA خود را (که آن از سال 1917 رسيده بود)در دوره رياست جمهوري باراك اوباما از دست داد.

15 . ميزان بدهي كه باراک اوباما در طي 38 ماه رياست خود براي آمريكا دربرداشت از دو دوره كامل رياست جمهوري جرج بوش بيشتر است. /ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.