سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامرضا فتح آبادی:

بازیکنان در پیاده کردن ایده های دنیزلی ناکام بودند

کارشناس فوتبال در خصوص باخت پرسپولیس تهران مقابل الاتحاد عربستان گفت: متاسفانه بازیکنان پرسپولیس نتوانستند ایده های دنیزلی را آن طور که باید در زمین بازی پیاده کنند و نتایج خوبی بگیرند.

غلام رضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی پرسپولیس مقابل الاتحاد بازی قشنگی بود همچنين قرمزپوشان پايتخت هر آن چه را که در توان داشت در زمین بازی پیاده کرد و نتوانست نتیجه قابل قبولی را از آن خود کند.

وی ادامه داد: از باخت پرسپولیس مقابل تیم عربی بسار شوکه و ناراحت شدم و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات در فوتبال نباشیم.

فتح آبادی بیان داشت: پرسپولیس باید با چیدمان خوبی برای فصل بعد آماده شود و بتواند با بازی خوب، خود را ثابت کند و پرسپولیس همیشگی شود.

وی در خصوص بازی الاتحاد مقابل سرخ پوشان تهرانی اظهار داشت: تیم های عربستانی تیم های پویائی بودند و باشگا های عربی با آوردن مربیان تراز اول به دنبال تقویت تیم ها هستند معتقدم که تمامی تیم های عربی با بازی خوبشان مستحق برد بودند و هر چند که من ناراحتم از اینکه یک تیم ایرانی از تیم عربی شکست خورده است

کارشناس فوتبال در خصوص قضاوت داوری خاطرنشان کرد: نظری راجع به قضاوت داوری در بازی تیم پرسپولیس مقابل الاتحاد ندارم چون که من کارشناس داوری فوتبال نیستم و نظراتی را در قالب یک مربی ارائه می دهم ./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.