سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوي حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تريبون مجلس بايد به عنوان تريبون وحدت و يکپارچگي باشد

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: ايجاد وحدت، همدلي، يکپارچگي، و اتحاد ملي بين ساير قوا از وظايف مجلس شوراي اسلامي است به طوري که تريبون مجلس بايد به عنوان تريبون وحدت و يکپارچگي باشد.


سيد حسين نقوي حسيني نماينده مردم ورامين درمجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح بايد ها و نبايدهاي مجلس نهم گفت: ايجاد وحدت، همدلي، يکپارچگي، و اتحاد ملي بين ساير قوا از وظايف مجلس شوراي اسلامي است به طوري که تريبون مجلس بايد به عنوان تريبون وحدت و يکپارچگي مورد توجه قرار گيرد.


وي در ادامه افزود: تورم، افزايش ناگهاني قيمت ها و ديگر مسائل اقتصادي بايد به عنوان اولويت هاي اصلي مجلس نهم مورد بررسي قرار گيرد به طوري که در اين زمينه بايد برنامه ريزي هاي لازم صورت گيرد تا حداقل در حوزه قانونگذاري موانع و مشکلات از سر راه برداشته شود.


عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: با توجه به اينکه در سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني قرار داريم مجلس بايد تهيه طرح ها در حوزه قانون گذاري را مورد توجه قرار دهد و قوانين مورد نياز در اين زمينه را به تصويب برساند.


نقوي حسيني تصريح کرد: تأمين منافع ملي کشور در حوزه سياست خارجي  از جمله دفاع از حق مسلم جمهوري اسلامي ايران در حوزه هسته اي از ديگر اولويت هاي اصلي مجلس نهم است.


وي در پايان با اشاره به ظرفيت هاي موثر و حساس جايگاه نمايندگي و مجلس، خاطر نشان کرد: بايد همواره در جهت خدمت به نظام، ملت و کشور کوشيد و نبايد از اين جايگاه در جهت ايجاد انشقاق، اختلاف و تضعيف نظام استفاده کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.