سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ارتقاء کیفیت محصولات سایپای کاشان

معاون کیفیت سایپا کاشان گفت:ارتقای کیفیت فعالیت و آموزش مداوم کارکنان جزو برنامه های همیشگی این شرکت است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان علیرضا قاسمی معاون کیفیت جامع شرکت سایپاکاشان با بیان این مطلب اظهار داشت: استفاده از سامانه های کنترل کیفی اجرای برنامه های ارتقای کیفیت برای تمام محصولات و منعطف سازی خطوط تولید شرکت سایپا کاشان از بارزترین ویژگی های این مجتمع عظیم صنعتی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای کیفیت خودروی تیبا افزود: در حوزه های بدنه، تزئینات، قوای محرکه و سامانه تعلیق تیبا اقدامات اساسی جهت بهبود محصول صورت گرفته و در ادامه با همکاری شرکت های سازه گستر، قالبهای بزرگ صنعتی سایپا و مگاموتور و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا طرح هایی در راستای امکان پذیری تولید انبوه و ارتقای سطح کیفیت تیبا مشخص شده است.

وی تاکید کرد: اقدامات انجام شده و طرح های آتی در راستای افزایش رضایت مشتریان و کاهش نمره منفی خودرو تیبا است.

قاسمی یادآور شد: واحد کیفیت و مهندسی سایپا کاشان کمک های تکنیکی لازم را به سازندگان برای توسعه فن آوری ساخت قطعات ارائه می دهند و با اعزام کارشناسان و بازدیدهای ادواری و پیوسته و بازرسی خطوط تولید سازندگان از تطابق عملیات با استاندارد تولید مربوط اطمینان حاصل می کند.

وی در خاتمه گفت: درجه فعلی تیبا طبق سامانه ارزیابی وزارت صنایع خوب است که برنامه هایی شامل طرح های ارتقای سطح کیفیت قطعات، بازنگری فرایندهای تولید براساس سامانه SPS و برنامه های آموزشی لازم برای ارتقا این درجه پیش بینی شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.