سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نظام در حال مدارا با اصلاح طلبان است

عضو شواري مرکزي جمعيت ايثارگران در پاسخ به اظهارات اخير محمد صادق جوادي حصاري مبني بر طرح مذاکره نظام با اصلاح طلبان گفت: مذاکره گروه 1+5 و اصلاح طلبان ارتباطي با يکديگر ندارد چراکه در شرايط حاضر نظام در حال مدارا با اصلاح طلبان است.

احمد نجابت عضو شواري مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخير اصلاح طلبان مبني بر اينکه نظام همانند 1+5 وارد مذاکره با آنان شود گفت: در مذاکره با گروه 1+5 ما مدعي هستيم اروپا و امريکا خواستار به تعامل رسيدن با جمهوري اسلامي هستند در نتيجه نظام تمايل چنداني براي مذاکره با اصلاح طلبان نخواهد داشت.


وي با تاکيد بر اين که اصلاح طلبان بايد براي بازگشت به نظام مواضع خود را مشخص کنند افزود: اصلاح طلبان، فتنه گران رويدادهاي سال 88 هستند و بايد در رسانه ملي به اشتباه خود اقرار کرده و از مردم ايران بابت فتنه گري هايشان عذر خواهي کنند و پس از آن در صدد کسب مجوز فعاليت در عرصه سياسي از نظام باشند.


نجابت با بيان اين که مقايسه مذاکره با گروه 1+5 و اصلاح طلبان کار باطلي است گفت: مذاکره گروه 1+5 و اصلاح طلبان ارتباطي با يکديگر ندارد چراکه در شرايط حاضر نظام در حال مدارا با اصلاح طلبان است.


عضو شواري مرکزي جمعيت ايثارگران در پاسخ به اظهارات اخير محمد صادق جوادي حصاري اذعان داشت: اظهارات وي عاقلانه و منطقي نيست چراکه اصلاح طلبان بايد با تعريف دقيق از اصلاح طلبي، چهارچوب کاري و فعاليت سياسي خود را براي مردم و نظام آشکارا بيان کنند.


وي در ادامه افزود: حکومت پس از بررسي چارچوب کاري اصلاح طلبان مي تواند براي فعاليت آنها تصميم بگيرد در نتيجه اين نظام نيست که پاي ميز مذاکره با اصلاح طلبان بنشيند و حکومت به مذاکره با اصلاح طلبان نمي پردازد./س3
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.