سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

فراخوان جشنواره ادبيات كودك و نوجوان رضوي در شهركرد

فراخوان هفتمين جشنواره ملي ادبيات كودك و نوجوان رضوي در شهركرد تمديد شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از شهركرد ، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت : اين جشنواره از سري برنامه هاي دهمين جشنواره بين المللي امام رضا(ع) است كه مهر امسال در رده هاي سني كودك 5تا12 سال ، نوجوان از 12تا18سال و بزرگسال از 18 سال به بالا در شهركرد برگزار مي شود.

گنجي افزود : علاقمندان تا 15 مرداد فرصت دارند آثار خود را شامل شعر ، داستان و قطعه ادبي به دبيرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري به نشاني شهرکرد ، انتهاي بلوار آيت الله کاشاني ، مجتمع غدير يا پايگاه اينترنتي جشنواره به نشاني chb@farhang.gov.irارسال کنند.
اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوي ، گسترش فعاليت هاي فرهنگي مذهبي ، گراميداشت پديد آورندگان آثار در زمينه سيره امام رضا (ع) و كمك به انتشار گسترده آثار ادبي با موضوع فرهنگ رضوي ويژه كودكان و نوجوانان از اهداف اين جشنواره است.
گنجي افزود : آثار ادبي كه با بهره گيري از كردار و گفتار امام رضا (ع) به گسترش فضايل اخلاقي پرداخته است يا به موضوع پيشنهادي مقام معظم رهبري در سال 91 بپردازند به شرط داشتن ويژگي هاي ادبي و هنري مي توانند در ارزيابي داوران از امتياز بالاتري برخوردار شوند.
6 دوره گذشته اين جشنواره در چهارمحال وبختياري با استقبال مطلوب شاعران سراسر كشور همراه شده است./ج1
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.