سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاعره مبتذل نویس و حامی خواننده مرتد در تهران کلاس برگزار می کند(؟)+ توضيح شهرداري

شاعره اي مبتذل نويس كه در برخي از شبكه هاي اجتماعي از خواننده هتاك به ارزش هاي ديني حمايت كرده بود در اقدامي وقيحانه اقدام به برگزاري كلاس هاي شعر سرايي در برخي از مناطق شهر تهران كرده است.




 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، طی چند روز گذشته در برخي شبكه هاي اجتماعي شاعره ای به نام "ف ، الف" که نوشته های غیر اخلاقیش مورد پسند و استقبال رادیو زمانه (راديو سازمان سيا) و ديگر سايت هاي ضد انقلاب است ، به گفته خودش و طبق سند ذيل با دريافت 25 هزار تومان از هر نفر اقدام به برگزاري كلاس هاي شعر سرايي در يكي از مكان هاي رسمي كرده است.

این در حالی است که نمونه شعرهاي اين شاعره آنقدر وقیحانه است که از درج آن در این خبر معذوریم.
"ف ، الف" طي مطلبي در صفحه گوگل پلاس با حمایت از خواننده هتاک که ارتدادش توسط مراجع ديني محرز شده است می نویسد : یک سورپرایز خیلی خوب ! ویدئو کلیپ موزیک ... که مدتها منتظرش بودیم با صدای شاهین نجفی عزیزم !

 


وی شاهین نجفی را در حالی خواننده عزیزش خطاب می کند که ترانه این خواننده هتاک در کنار همجنسگرایان در وبلاگ و صفحه گوگل پلاسش تبلیغ می شود !
توجه و دقت در بررسی صلاحیت آموزش دهندگان به هنر جویان جوان و نوجوان در مکان هاي رسمي ،امر مهمی است که مسئولین ذيربط بايد به آن توجه بيشتري داشته باشند.

 

***توضيح شهرداري

در پي انتشار خبري مبني بر تدريس يک شاعره مبتذل نويس در سراي محله ايوانک ممنوني رئيس سراي اين محله توضيحاتي را در اين خصوص ارائه کرد.

به گزارش خبر نگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ ممنوني با اشاره به اينکه درخواست تدريس اين شاعره از سوي فرد ديگري به اين سراي محله واصل شده بود گفت: با استعلام مديريت سراي محله با برگزاري اين کلاس مخالفت شد و نامبرده به دروغ مدعي برگزاري كلاس شد.
وي با تاکيد بر اينکه حتي يک دقيقه هم کلاسي با مديريت اين شاعره در سراي محله ايوانک برگزار نشده است گفت مديريت سراي محلات بر عهده اهالي هر محله بوده و شهرداري تهران صرفا به عنوان ناظر بر عملکرد اين مجموعه ها نظارت مي کند.

برچسب ها: شاعره ، مرتد ، شبکه ، اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.