سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشفي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

جريان دوم خرداد از پتانسيل دانشجويي استفاده سودجويانه برد

معاون بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: بزرگترين آسيب جريان دوم خرداد استفاده سودجويانه از قشر دانشجو بود که موجب تضعيف پتانسيل هاي قوي جنبش دانشجويي شد.

محمد رضا کاشفي معاون بسيج شهيد بهشتي در مورد فراز و فرود هاي جنبش دانشگاهي در جريان اصلاحات دوم خرداد به خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران گفت: از آنجايي که دانشجويان گروه مرجع جامعه شناخته مي شوند تاثير گذاري بالايي در جريانات موجود در جامعه دارند. اما متاسفانه در دوره دوم خرداد اتفاقي که افتاد اين بود که عده اي سعي کردند از اين پتانسيل مهمي که همواره در خدمت اسلام و نظام و انقلاب بوده است در راستاي اهداف سودجويانه ي خود استفاده کنند.


وي ادامه داد: در جريان دوم خرداد رهبران به اصلاح اصلاحات کوشيدند که در واقع قشر دانشجو را پياده نظام خود کنند و دانشجويان را تحت استفاده ابزاري خود بگيرند.


کاشفي اظهار داشت: استفاده هاي ابزاري از دانشجويان تحت عنوان جريان هاي اصلاحات باعث تضعيف جنبش هاي دانشجويي شد و آسيب هاي جدي را به بدنه اين جنبش وارد کرد.


معاون بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي خاطر نشان کرد: در چند سال گذشته فعالان تشکل هاي اصلاحاتي برگشت هايي را به سمت ممسير صحيح اسلام و  انقلاب دانسته اند والبته تشکل فراگير و تاثير گذار از بسيج همواره در تمام اين سالها به خوبي انجام وظيفه پرداختند.


کاشفي در پايان گفت: اگر چه استفاده سودجويانه ي جنبش دوم  خرداد از دانشجويان موجب تضعيف قشر دانشجو شد اما خوشبختانه در حال حاضر جنبش دانشجويي جايگاه واقعي خود را پيدا کرده است و در حال حرکت به سوي آرمان و اهداف حقيقي‌اش است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.