سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودرویی ویژه و مدرن

محصول جديد خودروسازان راين با نام وولكس سي 30 از اوايل ماه آينده به خيابان هاي ايران مي آيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران محمدجعفر مجذوبي سخنگوي گروه صنعتي كرمان خودرو با اعلام اين خبر گفت:‌ همزمان با تغيير در راهبردهاي جهاني شركت هيونداي كه از سه سال قبل روند اجرايي آن آغاز شده است از سال گذشته شركت خودروسازان راين به عنوان يكي از شركت هاي زيرمجموعه گروه صنعتي كرمان خودرو به دنبال جايگزين هاي مناسبي براي دو محصول خودروي آوانته و ورنا متعلق به شركت هيونداي بود در نهايت بعد از بررسي شماري از شركت هاي آسيايي سه محصول با نام هاي سي 30،  سي 10 و هاوال متعلق به شركت گريت وال يا ديوار چين كه يكي از 10 شركت برتر چين است را با عقد قراردادي در سال 1390 براي ورود به سبد محصولات شركت مان برگزيديم.
مجذوبي ادامه داد: در سال گذشته هر سه محصول مورد آزمايشات اوليه انطباق با استانداردها و ضوابط فني داخلي قرار گرفت كه بعد از بررسي هاي مختلف معين شد كه خودروي سي 30 از بيش از ساير محصولات، قابليت عرضه به بازار ايران را دارد سپس از سال گذشته خط مونتاژ اين محصول در سايت كرمان نصب شد و از اسفند 1390 توليد آزمايشي آن نيز آغاز شد.
وي با اشاره به اينكه در آينده دو محصول هاوال H5  يا H6 به صورت مدل شاسي بلند يا SUV از همين شركت به  محصول شركت خودروسازان راين اضافه مي شود يادآور شد : مصرف اندك، بكارگيري تكنولوژي روز دنيا، طراحي مناسب بدنه، ابعاد مناسب، فضاي داخلي منطبق با انتخاب هاي مصرف كننده ايراني، صندوق عقب بسيار مناسب از ويژگي هاي شكلي سي 30 است كه مديران و كارشناسان فني را به انتخاب آن ترغيب كرد چرا كه مشتريان ما مي دانند كه گروه كرمان خودرو به دنبال گزينه هايي است كه رضايت مشتري را براي هميشه جلب كند.
مجذوبي در ادامه در خصوص ويژگي هاي خودروي سي 30 اشاره كرد كه در ابتداي دو مدل از اين محصول با گيربكس معمولي و گيربكس اتوماتيك هر يك در دو تيپ با آپشن هاي مختلف وارد بازار مي شود اما در عرضه هاي آتي عرضه اين خودرو به صورت فول آپشن در دو مدل گيربكس دنده اي و اتوماتيك صورت مي گيرد.
سخنگوي گروه صنعتي كرمان خودرو ادامه داد: كه اين خودرو داراي 4 سيلندر، با حجم موتور 1500 سي سي، قدرت 104 اسب بخار است كه در هر يكصد كيلومتر سيكل تركيبي معادل 6 ليتر سوخت مصرف مي كند بنابراين با توجه به اجراي فاز دوم قانون هدفمندسازي يارانه ها سي 30 محصولي رقابت پذير در مقايسه با ساير محصولات در بازار است.
وي از داشتن كيسه هوايي ايمني راننده و سرنشين جلو، كمربند سه نقطه اي پيش كشنده، سيستم ترمز ضد قفل (EBD+ABS)، چراغ مه شكن جلو و عقب، رينگ اسپرت آلومينيومي از  جمله مشخصات ايمني و رفاهي خودروي سي 30 است.
وي در خصوص قيمت اين محصول عنوان كرد:‌ كه اين خودرو با قيمت 25 تا 30 ميليون تومان بعد از تاييد سازمان حمايت از توليدكنندگان و مصرف كنندگان وارد بازار مي شود./ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.