سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باهنر در پاسخ به نماينده اروميه:

در مجلس نهم بايد به فكر حل مشكل 3 ميليون بيكار باشيم

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اخطار نماينده اروميه مبني بر اينكه ۸ هزار نفر از فارغ التحصیلان تربیت معلم بلاتکلیف هستند، گفت: در مجلس نهم بايد به فكر حل مشكل 3 ميليون بيكار باشيم.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  نادر قاضی پور در نشست علنی امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۱ و در اعتراض به اينكه نتوانسته بود به عنوان موافقت با پيشنهادي صحبت كند، در اخطاري خطاب به محمدرضا باهنر نايب رييس مجلس گفت: شما در روز روشن و در خانه ملت حق ما را مي‌خوريد، واي به حال مردم.

وي در ادامه افزود: فارغ‌التحصيلان ترببيت معلم بلاتكليف‌اند، اگر فرزند شما هم دچار چنين مشكلي بود آيا همين رويه را مي‌رفتيد؟

محمدرضا باهنر نايب رييس مجلس شوراي اسلامي که در غياب لاريجاني ریاست بخشی از نشست امروز را بر عهده داشت در پاسخ به اخطار قاضی پور، با تاکید بر این که ما مقدار زیادی کار مجلس را به صورت اخلاقی جلو می بریم، افزود: قرار ما این بود که نمایندگان برای تسریع در کار بررسی بودجه، اخطار و تذکرهای خود را به هیات رئیسه مستقیما اعلام کنند.

وی ادامه داد: همچنین قرار بود تا حد امکان مخالف و موافقان از بیان نظراتشان صرف نظر کنند، بنابراین داد و فریاد لزومی ندارد.

باهنر با تاکید بر این که مهم ترین مشکل مملکت ما اشتغال و بیکاری است، تصریح کرد: به جای این مباحث ما و شما باید در مجلس نهم فکری کنیم که مشکل اشتغال ۳ میلیون بیکار را حل کنیم و نرخ بیکاری در کشور ما بالاست از سوی دیگر این مشکل با جذب ۲ یا ۳ هزار نفر حل نخواهد شد.

/س2

برچسب ها: باهنر ، مجلس ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.