سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مردم 30 درصد از هزينه هاي دندانپزشكي را پرداخت كننددندان خبر داد .

مشاور وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي از تهيه طرح جامع سلامت دهان و دندان خبر داد .

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، آقاي ظفرمند امروز در همايش گراميداشت روز دندانپزشک در مشهد گفت : اين برنامه در 6 بند بر اساس سند چشم انداز بيست ساله ، حفظ و ارتقاء سلامت بر اساس برنامه پنجم توسعه و اجراي برنامه بيمه سلامت با اولويت بيمه دندانپزشکي تهيه شده است .
وي توجه به بيمه دندانپرشکي در بيمه سلامت را يکي از بندهاي اين برنامه برشمرد و افزود :  هم اکنون هزينه هاي دندانپزشکي يکي از مشکلات اصلي در بخش بهداشت دهان و دندان است و در اين برنامه سعي شده است که بر اساس منويات مقام معظم رهبري مردم 30 درصد از هزينه هاي درماني را پرداخت کنند .
مشاور وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي راه اندازي گروه پرستار دندانپزشک را از ديگر بندهاي اين برنامه عنوان کرد و گفت : مشارکت پرستاران دندانپزشک به عنوان گروه هاي حد فاصل امکان دسترسي عموم مردم را به خدمات دندانپزشکي فراهم مي کند.
ظفرمند گفت : فراهم آوردن زمينه هاي آموزش دندانپزشکان مسقر در مراکز بهداشتي درماني  در قالب ( ام پي اچ ) از ديگر بندهاي طرح جامع سلامت دهان و دندان است .
وي افزود : در اين طرح با استفاده از اينترنت آموزش دندانپزشکان در محل فعاليتشان فراهم مي شود .
وي توجه به سلامت مواد غذايي و تهيه مواد غذايي سالم را از ديگر بندهاي اين برنامه دانست که با همکاري معاونت غذا و دارو اجرا خواهد شد. ./ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.