سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با انجام عملیات اطلاعاتی؛

15 تن از عوامل ترور شهید مصطفی جنگی زهی بازدداشت شدند

وزارت اطلاعات با عملیات برق آسای تاکنون 15 نفر از تروریست‌ها و هسته‌های پیشتیبانی کننده ترور ناجوامردانه مولوی شهید مصطفی جنگی زهی را بازداشت کرد.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران؛ وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند به دنبال ترور ناجوامردانه مولوی شهید مصطفی جنگی زهی از علمای فرهیخته و استکبار ستیز استان سیستان و بلوچستان در زمستان سال گذشته، شناسایی عوامل جنایت پیشه این ترور به طور جدی در دستور کار وزارت اطلاعات قرار گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: اقدامات اطلاعاتی امنیتی فشرده و همه جانبه‌ سربازان گمنام امام زمان (عج) به ویژه در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، منجر به شناسایی عوامل اصلی آن جنایت گردید و با عملیات برق آسای صورت گرفته، تاکنون 15 نفر از تروریست‌ها و هسته‌های پیشتیبانی کننده آنها بازداشت شده‌اند.

در ادامه این بیانیه‌ آمده است: اطلاعات به دست آمده نشان دهند‌ه‌ دخالت مثلث شوم سازمان منافقین (در طراحی عملیات)، گرایش‌های انحرافی متصل به وهابیت (در صدور مجوز و انجام عملیات تروریستی)، کمک‌های مالی برخی کشورهای مرتجع منطقه تحت حمایت آمریکا، انگلیس و اسرائیل در آن اقدام تروریستی می‌باشد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: وزارت اطلاعات با عرض تسلیت مجدد به بازماندگان آن شهید به خون خفته هشدار جدی به عوامل پشت پرده‌ آن ترور ناجوانمردانه و ضمن اعلام این که هرگز نقش هیچ یک از اضلاع خبیث این جنایت از یاد نخواهد برد و در موقعیت مناسب به اقدام مقتضی خواهد پرداخت با قاطعیت تاکید می‌نماید با هر گونه سناریویی برای فریب افکار عمومی و غائله آفرینی برخورد خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.