سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار پرسپوليس قبل از بازي با پرسپوليس ؛

پر سپوليس بدون اخراجي ها آناليز شد

تيم پرسپوليس بدون اخراجي هايش براي رويارويي با سپاهاني ها آناليز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تيم پرسپوليس بدون محمد نصرتي، غلام رضا رضايي و مازيار زارع از سوي كرانچار آناليز شد.
اين مربي با تهيه فيلم بازي اين تيم مقابل داماش در هفته قبل مسابقات ليگ برتر، پرسپوليس را آناليز كرد ولي از آنجا كه سه بازيكن مذكور درجريان بازي با داماش اخرج شدند و مقابل سپاهان حضور ندارند كرانچار آنها را حذف و آناليزي از پرسپوليس بدون اين سه مهره كليدي تهيه كرد.

سرمربي سپاهان اين آناليز را براي بازيكنان تشريح و انها را آماده بازي فردا مقابل پرسپوليس كرد.

* اطلاعيه باشگاه سپاهان

باشگاه سپاهان طي اطلاعيه هواكاران خود را به آرامش دعوت كرد.
مسئولان اين باشگاه در اطلاعيه مربوط به هواداران خود اطمينان دادند موضوع بازي با تراكتور سازي رابه جد پيگيري كرد و مانع احقاق حق تيمشان مي شوند.

سپاهاني در تلاشند هر طور شد سه امتياز از دست رفته اين بازي را برگردانند.
از اين رو با صدور اين بيانيه اعلام كردند شخصا پيگيري پرونده هستند و هواداران خواستند درجريان بازي با پرسپوليس آرامش و ورزشگاه را حفظ كنند.
گفتني است چند هفته قبل بازيكن تيم تراكتورسازي با حكم كميته انضباطي بخشيده شد و حضورش در ميدان خشم مسئولان باشگاه سپاهان را به همراه داشت.

*تلاش سپاهاني ها براي 10 درصد

مسئولان باشگاه سپاهان با توجه به حساسيت بازي با پرسپوليس تمهيدات ويژه اي را براي اين بازي انديشيده اند.
آنها در تلاشند شرايط حضور گسترده هواداران تيمشان در ورزشگاه را فراهم كنند با اين ملل ده درصد از جايگاه را به هواداران تيم مهمان اختصاص خواهند داد.

از انجا كه پرسپوليسي ها در اصفهان زياد ه ستند سپاهاني ها در تلاشند 90 درصد سكوها را پر از هواداران سپاهان كنند تا بيش از ده درصد جايگاهي براي استقبال از هواداران حريف نباشند.

*برنامه كرانچار براي انتقام

زلاتكو كرانچار، مربي سپاهان پيش از اين سرمربي پرسپوليس بود.

همين دليل تقابل او با شاگردان سابقش، حساسيت در همين رابطه شنيديم اين مربي برنامه ويژه اي براي شكست پرسپوليس بر مصطفي دنيزلي دارد چرا كه مي خواهد اين تيم تهراني ثابت كنداو را بي دليل از دست داده است.كرانچار اطلاعات لازم را در مورد تيم دنيزلي دارد و تنها نگران تفكرات افتخاري دنيزلي است.

وي براي شكست پرسپوليس برنامه دارد./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.