سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شب گذشته جامعه روحانيت مبارز بررسي شد؛

ابعاد سناریوی جنگ اقتصادی آمریکا و غرب علیه کشورمان

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز گفت: از جمله مسائل مطرح شده در نشست شب گذشته، ابعاد سناریوی جنگ اقتصادی آمریکا و غرب علیه کشورمان بود که از جنبه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام احمد سالك سخنگوي جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران به برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارزه در سال جدید اشاره و تصريح كرد : این نشست با حضور آیت الله مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و اکثریت اعضای شورای مرکزی شب گذشته برگزار شد .

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز پيرامون مباحث اصلي مطرح شده در جلسه اظهار داشت: در اين نشست از مسايلي همچون اخبار داخلي و رويدادهاي روز صحبت به ميان آمد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز  تصريح كرد : از جمله مسائل مطرح دیگر در این نشست ابعاد سناریوی جنگ اقتصادی آمریکا و غرب علیه کشورمان بود که از جنبه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت لذا اعضای جامعه روحانیت مبارز تاکید کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و با این تحریم ها نمی توانند ملت را تسلیم کنند.

وي همچنين با اشاره به اينكه مسائل  مربوط به مرحله دوم انتخابات از جمله مباحث شب گذشته جلسه جامعه روحانيت مبارز بود افزود: جامعه روحانیت مبارز از آحاد مردم و به خصوص روحانیت معظم درخواست دارد در دور دوم انتخابات در صحنه حضوری پرشور داشته باشد و به حضور حداكثري مردم همانند مرحله اول،  مي‌انديشد.

سالك خاطر نشان كرد : دعوت از قشرهاي مختلف براي اطلاع رساني در دور دوم انتخابات به خصوص روحانيت در صدر برنامه جامعه روحانيت قرار دارد كه اين مهم در راستاي حفاظت از اصل نظام است.

 

سخنگوی جامعه روحانیت با اشاره به اظهارت اخیر هاشمی رفسنجانی در رابطه با مذاکره ایران با آمریکا گفت: یکی دیگر از مباحثی که در نشست شب گذشته مطرح شد اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی بود و جامعه روحانیت مبارز تاکید دارد که هر گونه مذاکره با آمریکا و مستکبرین عالم را محکوم می‌داند و معتقد است هر گونه تصمیم‌گیری باید با نظر مستقیم رهبر معظم انقلاب انجام شود./س3
 
 



 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.