سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربي تيم هندبال سپاهان:

مدعيان قهرماني ليگ از شمارش خارجند

سرمربي تيم هندبال سپاهان گفت: براي قهرماني ليگ امسال مدعيان افزايش يافته و كار براي ما كمي سخت شده است.

مصطفي غلامي در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

افزود: سپاهان يكي از تيم هاي مدعي قهرماني در اين فصل مي باشد در اين بين تيم هاي ديگر نيز از مدعيان اين عنوان هستند و اين مسئله كار را براي ما كمي سخت تر كرده است.

وي تصريح كرد: تيم هايي مانند ذوب آهن، بهبهان ثامن الحجج سبزوار كه چند بازيكن خارجي دارند و سرمايه گذاري خوبي كرده اند در كورس قهرماني قرار دارند.

غلامي در ادامه گفت: از سري مسابقات دور رفت از رقابت هاي معوقه امروز عصر با ذوب آهن بازي داريم با توجه به اينكه اين تيم از تيم هاي خوب استان است شناخت كافي از آن داريم و هر تيمي كه بهتر بازي كند نتيجه را از آن خود مي كند و اميدوارم بتوانيم در اين ديدار امتياز لازم را كسب كنيم.

وي اشاره كرد: دور برگشت ليگ برتر هندبال نيز از روز يكشنبه 27 فروردين انجام مي شود و در اولين بازي با سپاهان نوين بازي داريم.

غلامي عنوان كرد: اين تيم از زير مجموعه ماست و با وجود اينكه تجربه بازيكنان ما را ندارند ولي تلاش خود را خواهند كرد تا نتيجه لازم را بگيرد.

وي گفت: تنها انتظاري كه از مسئولان امر داريم اين است كه توجه ويژه اي به هندبال داشته باشند و آنرا بيشتر مورد حمايت قرار دهند.

غلامي خاطر نشان كرد: هندبال رشته جذاب و هيجاني است كه اگر در جامعه در ميان مردم فرهنگ سازي شود و بيشتر معرفي شود به مراتب استقبال از آن زياد خواهد بود./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.