سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولويت بيمه آسيا:

پرداخت خسارات به حق از جمله اولويت هاي اساسي بيمه آسيا است

مديرعامل بيمه آسيا گفت: پرداخت خسارت هاي به حق مردم با پشتيباني از شبكه فروش و شناخت منطقه اي براي افزايش حق بيمه از جمله اولويت هاي اساسي بيمه آسيا است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران حاج فتحعلي ها در اولين گردهمايي روساي شعب بيمه آسيا با اشاره به نامگذاري سال جديد توسط مقام معظم رهبري به عنوان توليدملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني گفت: با توجه به رشد 53 درصدي در سال گذشته وضعيت پرتفوي بيمه آسيا خوب بوده و از ميانگين رشد صنعت بيمه فراتر عمل كرده ايم.
مديرعامل بيمه آسيا اظهار اميدواري كرد: بيمه آسيا در جهت تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري و نام گذاري سال جديد به عنوان يك شركت بيمه اي توانمند داخلي نقش موثري در حمايت از كار و سرمايه ايراني ايفا مي كند.
وي با اشاره به فعاليت مسئولان شعب در جهت رصد آمارهاي مربوط به حوزه فعاليت خود تاكيد كرد: با رصد آمارهاي صنعت بيمه در كشور بايد به سطحي از آگاهي هاي فني برسيم تا بتوانيم با هدايت گري در فضاي رقابتي سالم، منافع و منابع بيمه آسيا را حفظ كنيم.
وي افزود: منافع بيمه آسيا در جذب پرتفوي باكيفيت و پرداخت خسارت هاي به حق مي باشد كه در اين صورت مي توانيم به عنوان يك شركت بيمه اي توانمند و كارا خدمات بيمه اي مناسب به بيمه گزاران ارائه دهيم.
وي با  اشاره به پرداخت خسارت هاي به حق به زيان ديدگان اظهار داشت:‌ وقتي خسارت زيان ديدگان به حق است مي بايست سريع و به موقع پرداخت شود اما اگر به حق نيست با احترام به مشتريان و حفظ حقوق بيمه آسيا از پرداخت آن جلوگيري شود.
حاج فتحعلي ها مديريت كاركنان را يكي از پيچيده ترين فعاليت ها برشمرد و گفت:‌ اصلاح فرهنگ سازماني و ايجاد فرهنگ كار و تلاش به عنوان يك وظيفه مي بايست سرلوحه فعاليت مديران بيمه آسيا قرار گيرد.
وي ارتباط با شبكه فروش را مستلزم يك مديريت هوشمندانه دانست و گفت: ارتباط با شبكه فروش بايد معقولانه بوده و تلاش شود به عنوان پشتيبان شبكه فروش را در بازار رقابتي امروز مورد حمايت قرار داد.
مديرعامل بيمه آسيا در پايان حفظ منافع و منابع شركت هاي بيمه و تلاش براي يك رقابت عادلانه و صادقانه را مصداق عيني وفاداري به صنعت بيمه كشور دانست.
گفتني است:‌ اولين گردهمايي روساي شعب بيمه آسيا با حضور مديرعامل، اعضاي هيئت مديره، معاونين مديرعامل، مديران، سرپرستان و روساي شعب بيمه آسيا در سراسر كشور امروز و فردا در تهران برگزار مي شود./ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.