سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داريوش رضواني:

نمايشگاه از نظر زمان بندي 10 روز جلوتر است

بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران از نظر زمان بندي در قياس با دوره قبلي اين نمايشگاه 10 روز جلوتر است.

داريوش رضواني، قائم مقام بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه دوره بعدي نمايشگاه كتاب تا به امروز از نظر زمان بندي و در قياس با دوره قبلي 10 روز جلوتر بوده افزود: تمامي برنامه هاي اجرايي نمايشگاه براساس تصميمات شوراي سياستگذاري شكل مي‌گيرد.

وي در ادامه و در خصوص بخش هاي شكل گرفته در بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران گفت: اين دوره نمايشگاه كتاب علاوه بر بخش بين المللي و داخلي شاهد شكل گيري بخش هايي چون سازمانها و نهادها، جنبي و بيداري اسلامي است.

وي به شكل گيري بخش نشر الكترونيك با ظرفيت 20 غرفه در بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران اشاره كرد و اظهار داشت: از بخش هاي ديگر اين دوره از نمايشگاه مي‌توان از بخش ربع قرن به مناسبت گذشت 25 سال از آغاز كار اين نمايشگاه فرهنگي اشاره كرد.

قائم مقام بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران هدف از برقراري بخش ربع قرن را ارائه نمايش كارنامه نمايشگاه بين المللي كتاب در بيست و پنج سال گذشته در قالب هايي چون نشست ها و تجليل از مسئولان برگزاري تمامي دوره هاي بزرگترين نمايشگاه فرهنگي كشور برشمرد و تصريح كرد: سالن ياس هم در نمايشگاه شكل خواهد گرفت.

رضواني با اشاره به اجرايي شدن 95 درصد برنامه هاي مرتبط با نمايشگاه بين المللي كتاب تهران تا به امروز گفت: بحث پوشش نمايشگاه به دليل وضعيت جوي هوا در فصل بهار با كمي تاخير انجام مي‌شود.

وي به انجام هماهنگي ها با شوراي شهر و گمرك اشاره كرده و خاطرنشان كرد: بخش هاي گمرك و انبار بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران در حال حاضر به منظور تسهيل روند جاي گيري ناشران در نمايشگاه فعاليت خود را شروع كرده اند./ي2


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.