سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايان ماه مبارك رمضان؛

بهره برداري از لاين شمالي آزاد راه تهران – كرج

وزير راه و شهرسازي گفت: لاین شمالی این آزاد راه می بایست حداکثر تا پایان ماه مبارک رمضان آماده بهره‌برداری شده و پیمانکار پروژه باید به تعهدات خود در لاین جنوبی آزادراه تهران- کرج تا دهه فجر امسال جامه عمل بپوشاند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، وزير راه و شهرسازي در بازديد از پروژه ادامه بزرگراه شهيد همت و پروژه افزايش ظرفيت و تعريض آزاد راه تهران – كرج درباره آزاد راه تهران كرج گفت: لاین شمالی این آزاد راه می بایست حداکثر تا پایان ماه مبارک رمضان آماده بهره‌برداری شده و پیمانکار پروژه باید به تعهدات خود در لاین جنوبی آزادراه تهران- کرج تا دهه فجر امسال جامه عمل بپوشاند.

در ادامه فریبرز واحدی مدیر کل راه و ترابری استان تهران درباره این بازدید گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه ادمه بزرگراه شهيد همت بیش از 90 در صد است و در صورت تأمین اعتبار مناسب جهت تملک و آزادسازی اراضی متعلق به پادگان نظامی شهید ناصر محمدی حدود 300 متر از زمینهای پادگان مذکور که در محدوده ابتدایی این پروژه واقع شده است، آزادسازی خواهد شد و فاز یک پروژه بطور کامل عملیاتی می شود .
واحدی در ادامه گفت: در بازدید مذکور وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه تا خرداد ماه روکش نهایی آسفالت پروژه مذکور می بایست به اتمام برسد، تصریح کرد: ان شاءا... پس از اتمام 6 کیلومتر اول (فاز اول پروژه)، 5/8 کیلومتر بعدی یعنی فاز دوم ( از گرمدره تا کرج) به صورت مشارکتی توسط بخش خصوصی آغاز خواهد شد.
واحدی در پایان گفت: همچنین مقرر گردید اعتبارات مناسب از طریق استانداری های تهران و البرز و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در اختیار اداره کل راه و ترابری استان تهران قرار بگیرد تا معارضین پروژه که 14 کیلومتر از باند جنوبی و 7 کیلومتر از باند شمالی را در بر می گیرد آزادسازی شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.