سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آخرین روز از هفته سلامت صورت می گیرد؛

رونمایی از کتاب «سینما‌ - سلامت» و تقدیر از نیکی کریمی

همزمان با آخرین روز هفته سلامت، کتاب «سینما ـ سلامت» طی مراسمی رونمایی و از «نیکی کریمی» تقدیر می‌شود.

به گزارش سرويس علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­دا؛ همزمان با پنجشنبه 24 فروردین ماه، آخرین روز از هفته سلامت که سالمندی و کرامت اجتماعی نامگذاری شده است از کتاب «سینما- سلامت» طی مراسمی رونمایی و از «نیکی کریمی» تقدیر می‌شود.

بنا بر این گزارش کتاب «سینما ـ سلامت» توسط کارشناسانی از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 تهران به رشته تحریر درآمده، حاوی مطالب مختلفی از جمله: چرایی، اهمیت و گروه هدف طرح، راه‌های اطلاع‌رسانی به مخاطبان و اهالی سینما، چگونگی تصمیم سازی در این طرح، گزارشی از عملکرد یکساله طرح «سینما سلامت» است.

این گزارش حاکیست، دومین آئین گرامیداشت فیلم‌سازان سلامت محور به تقدیر از «نیکی کریمی» بازیگر و کارگردان سینما اختصاص یافته است. در این مراسم علاوه بر «نیکی کریمی»، «شهرام خرازی‌ها»، «شیرین احمدنیا» و تنی چند از منتقدان و اساتید دانشگاه حضور می‌یابند و مستند «داشتن یا نداشتن» نخستین فیلم نیکی کریمی در کسوت کارگردان، در پایان برای حضار به نمایش در خواهد آمد.

بنابراین گزارش این برنامه از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 24 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان هلال احمر برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقمندان است.

گفتنی است نخستین آیین گرامیداشت فیلمسازان سلامت محور در هفته سلامت سال گذشته به بزرگداشت «کیانوش عیاری» کارگردان مجرب و ارزنده سینمای ایران اختصاص یافته بود./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.