سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهاد داخم:

هزينه هاي بالا مانع حضور تيم كامل به مسابقات آسيايي مي شود

رييس انجمن واليبال ناشنوايان در خصوص برنامه هاي آينده واليباليستها اظهار داشت:‌ هزينه هاي اعزام به مسابقات آسيايي كره جنوبي بالا است از اين رو با تعداد نفرات كمتر عازم مسابقات مي شويم.

فرهاد داخم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه تيم واليباليست مردان ناشنوا به دليل به حد نصاب نرسيدن تعداد تيم هاي شركت كننده در مسابقات آسيايي كره جنوبي از دوره مسابقات حذف شدند و علي رغم اينكه از لحاظ شرايط جسماني و فني از آمادگي كامل برخوردار بودند اما به مسابقات اعزام نمي شوند.

وي ادامه داد: بر خلاف مردان، واليباليست هاي بانو ناشنوا را براي نخستين بار به مسابقات برون مرزي و آسيايي اعزام مي كنيم و پيش از آن اردو آمادگي 10 روزه را براي بانوان در نظر داريم كه به احتمال فراوان دهم ارديبهشت ماه اردو مذكور را با حضور واليباليست بانو برگزار مي كنيم.

داخم تصريح كرد: هزينه هاي اعزام به مسابقات آسيايي بسيار بالا است به همين علت تعدادنفرات اعزام به مسابقات با اعضا كادر فني 12 نفر است، 10 واليباليست به همراه سرمربي و كمك مربي اعزام خواهند شد.

رييس واليبال ناشنوايان تصريح كرد: تا اعزام بانوان واليباليست به مسابقات 2 ماه وقت داريم و قصد داريم كه در اين زمان موجود 2 اردو با فاصله زماني كوتاه در ا رديبهشت ماه برگزار كنيم و البته تلاش مي كنيم اردوي آخر واليباليست ها به زمان اعزام با توان متصل باشد تا ورزشكاران با آمادگي كامل اعزام شوند.

داخم افزود: اردوي اول بانوان ده روز خواهد بود اما قصد داريم در اردوي دوم مدت زمان بيشتري را در خدمت بانوان واليباليست باشيم تا تمرينات و سطح آمادگي آنها ارتقا يابد و در مسابقات حائز اهميت شويم.

وي ادامه داد: بانوان واليباليست همچنان زير نظر صادقي تمرينات خود را ادامه مي دهند، در زمان رياست نظم ده وي از سوي رييس فدراسيون پست سرمربيگري دريافت كرده بود اما در حال حاضر كه سرپرست فدراسيون تغيير كرده است از سمت صادقي با اطلاع ندارم و نمي دانم كه آيا صادقي همچنان به عنوان سرمربي همراه تيم عازم مي شود و يا اينكه حكم سرمربيگري به شخص ديگري واگذار شده است.

وي افزود: فاطمي نسب رييس جديد فدراسيون ناشنوايان فردي ورزشي است وي عضو هيئت رييسه ورزشي هاي بيماري هاي خاص پيوند اعضا بوده است و نسبت به مشكلات و مسائل مربوط به ورزش آگاهي و شناخت دارد و از تجربه كافي برخوردار است.

داخم ادامه داد:‌ فاطمي نسب مدير حرفه اي مي باشد اما سبك كار و نوع ديدگاه وي با نظم ده رييس سابق فدراسيون متفاوت است./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.