سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در رقابت فروش قلاده هاي طلا و انتهاي خيابان هشتم؛

انتهاي خيابان هشتم رقيب قلاده هاي طلا شد

با حذف گشت ارشاد از چرخه اكران سينما، فيلم سينمايي قلاده هاي طلا و انتهاي خيابان هشتم در فروش رقيبان يكديگر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، فيلم هاي سينمايي روي پرده طي چند روز گذشته با افت فروش روبرو بود و با توجه به اينكه فيلم سينمايي گشت ارشاد به كارگرداني سعيد سهيلي طبق نظر شوراي صنفي نمايش سينماي سرگروه خود را از دست داد و فقط در 5 سالن سينمايي نمايش محدود دارد.

اما نكته مهمتر نزديك شدن فروش فيلم هاي سينمايي قلاده هاي طلا و انتهاي خيابان هشتم است.

اين دو فيلم روز گذشته در تهران فقط سيصد هزار تومان اختلاف فروش داشتند فروش 13 ميليون و پانصد هزار توماني قلاده هاي طلا مجموع گيشه آن را به مرز 950 ميليون تومان رسانده است بنابر اعلام پخش كننده فيلم قلاده هاي طلا در شهرستان نيز به مرز 900 ميليون تومان رسيده است تعداد سينماهاي فيلم قلاده هاي طلا در شهرستان به حدود 55 عدد رسيده است.

تعداد سالن هاي فيلم سينمايي انتهاي خيابان هشتم نيز افزايش داشتند و يكي از دلايل افزايش تماشاگران اين فيلم نيز همين بوده است.

انتهاي خيابان هشتم به كارگرداني عليرضا اميني كه پس از يكسال توقيف به نمايش درآمده با داشتن 16 سالن سينمايي و 13 ميليون فروش در روز دوشنبه و همچنين 26 روز نمايش توانست به مرز 400 ميليون تومان گذر كند و فروش معادل 407 ميليون تومان بدست آورد.

فيلم سينمايي چيزهايي هست كه نمي داني به كارگرداني فردين صاحب الزماني با داشتن 3 سالن سينمايي و 38 روز نمايش و فروش 2 ميليوني خود در روز گذشته توانست به فروشي معادل 158 ميليون تومان دست يابد.

فيلم سينمايي فيتيله و ماه پيشوني نيز با داشتن 17 سالن سينمايي و 5 ميليون فروش روز گذشته و 25 روز نمايش توانست به فروشي معادل 160 ميليون تومان دست يابد.

همچنين قلاده هاي طلا با داشتن بيشترين تعداد سالن سينمايي حدود 55 سالن و فيلم سينمايي چيزهايي هست كه نمي داني با كم ترين سالن سينمايي 3 سالن و انتهاي خيابان هشتم به كارگرداني عليرضا اميني با داشتن 24 سالن و فيتيله و ماه پيشوني به كارگرداني آرش معيريان به داشتن 15 سالن سينمايي در شهرستانها نيز همچنان به نمايش در مي آيند و توانسته اند به فروش نسبتا قابل قبولي دست يابند.

طبق گفته هاي شوراي صنفي نمايش كه چند روز پيش فيلم هاي ديگري را جايگزين فيلم سينمايي خصوصي به كارگرداني حسين فرحبخش و گشت ارشاد به كارگرداني سعيد سهيلي كرده است مي‌توان به فيلم سينمايي نارنجي پوش به كارگرداني داريوش مهرجويي و سيب و سلما اشاره كرد و اين درحالي است كه قرار بود به جاي فيلم سينمايي گشت ارشاد فيلم سينمايي چك به كارگرداني كاظم راست گفتار اكران شود كه پخش كننده اين فيلم اعلام كرده است كه چك آمادگي اكران ندارد و حالا بايد منتظر ماند و ديد با تغييرات بوجود آمده در فيلم هاي روي پرده مخاطبان چه استقبالي از فيلم ها خواهند كرد/ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.