سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بازيكنان پايه در تركيب استقلال

اصغر حاجيلو، مديرآكادمي تيم استقلال فعاليت خود را در اين تيم آغاز كرده است، اما برنامه اصلي مديرعامل تيم براي فصل آينده است و از اصغر حاجيلو درخواست كرده است كه با ارائه برنامه اي مدون براي فصل آينده، مأموريت ويژه خود را آغاز كند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مديرعامل تيم استقلال قصد دارد، براي فصل آينده برنامه ريزي اصولي را در تيم هاي پايه راه اندازي كرده و شرايط را در بين سرمايه هاي تيم استقلال تغيير دهد.
وي اعلام كرده است كه قصد دارد در نيم فصل آينده از حضور حداقل دو بازيكن تيم هاي پايه اي بهره مند شود و مسئول اصلي بوجود آوردن شرايط ايده آل در تيم هاي پايه اي آبي ها اصغر حاجيلو است در حقيقت وي بايد جوانان استقلال را پرورش داده و به تيم بزرگسال معرفي كند.
گفتني است، طبق اعلام مسئولان، استقلالي ها قصد دارند 2 بازيكن از اميدها را كه با شرايط ايده آل روبرو باشند را به تيم بزرگسال معرفي كنند و اين در حالي است كه مدير عامل آبي ها گزارش كاملي را از شرايط تيم هاي پايه ي استقلال طلب كرده است كه به صورت دقيق و اصولي در اختيارش قرار بگيرد.
تاوي درخصوص بازيكنان مورد نظر تيم تصميم گيري كند البته وضعيت استقلال روي نيمكت هنوز مشخص نيست و احتمال تغيير و تحوالت در جمع آبي ها بسيار زياد است، اما مدير عامل استقلال قصد دارد از سال آينده شرايط را به مانند گذشته پيش برده و مانند زماني كه اميرقلعه نوعي، وحيد طالبلو، اميرحسين صادقي و پيروز قرباني را از جمع اميدها به بزرگسالان فرا خواند و از آنها در تركيب استقلال استفاده كرد، شرايط جديدي را ايجاد كند كه بازيكنان پايه اي تيم استقلال اميدوار شوند و استقلال نيز در قبال، خريد بازيكن از باشگاه هاي ديگر هزينه گزافي را متحمل نشود.
شايان ذكر است، پس از مشكلاتي كه بدليل عدم بررسي درست تيم هاي پايه اي در دوره هاي قبلي ايجاد شد، حساسيت مسئولان استقلال بيش از پيش است و قرار به اين است كه حاجيلو، شرايط را با تغييراتي روبرو سازد./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.