سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید رئیس دانشگاه هرمزگان بر لزوم تجاری سازی تولیدات علمی

دکتر احمد نوحه گر رئیس دانشگاه هرمزگان در جلسه دیدار اعضای هیات‌های علمی دانشگاه‌های استان هرمزگان در چهارمین سفر استانی دولت، به رشد کمی و کیفی دانشگاه‌های این استان اذعان کرد.



به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، در این نشست که با حضور دکتر ایران منش معاون وزیر علوم انجام شد ، دکترنوحه گر با تأکید بر لزوم تولید علم در دانشگاه‌ها، از تجاری سازی تولیدات علمی سخن گفت و با اشاره به راه اندازی پارک‌های علم و فناوری، تصریح کرد: تولید علم و تجاری سازی آن در پارک‌های علم و فناوری انجام می‌شود.
وی به راه اندازی پارک علم و فناوری در بندرعباس اشاره کرد و وجود این پارک را منشا انجام اقداماتی در زمینه تولید علم دانست.
رئیس دانشگاه هرمزگان با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای مهیا کردن زیر ساخت‌ها ی علم و فناوری در دانشگاه هرمزگان به کار می‌گیریم، به افزایش کمی و کیفی دانشگاه هرمزگان اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر در جذب دانشجو، اعضای هیات علمی وتوسعه فضاهای آموزشی اقدامات مثبتی انجام شده و شاهد افزایش شاخص های کمی و کیفی در این دانشگاه هستیم.
رئیس دانشگاه هرمزگان همچنین به افزایش 3 برابری تولیدات علمی و پژوهشی اعضای هیات علمی این دانشگاه اشاره کرد و گفت : اساتید ما توانایی دارند این موفقیت‌ها را افزایش دهند و به همین دلیل باید از آنها حمایت و قدردانی شود.
وی با اشاره به مزیت‌ها و امتیازات استان هرمزگان نسبت به سایر استان های کشور از افزایش ارتباط دانشگاه‌ها و صنایع استان هرمزگان خبرداد گفت: شاید این استان از مزیت‌هایی برخوردار باشد که حتی استان‌هایی شمالی هم از آنها برخوردار نیستند و پتانسیل و مزیت‌های نسبی استان هرمزگان به صورتی است که اگر امکانات بیشتری وجود داشته باشد می توان بسیاری از موفقیت های ناممکن را به راحتی به دست آورد./ع









 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.