سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانوران موذي در بیمارستان‌های انگلیس جولان مي دهند

تحقیقات بر روی بیمارستان‌های انگلیس نشان می‌دهد بسیاری از بیمارستان‌های این کشور با مشکل وجود موش، مورچه، سوسک و کک دست به گریبان هستند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران و به نقل از روزنامه دیلی‌میل انگلیس ؛ معضل وجود جانوران موذی در بیمارستان‌های بخش بهداشت عمومی انگلیس خطرات بهداشتی و جانی بسیاری برای بیماران بدنبال داشته است.

 

براساس این گزارش ، وجود این حیوانات موذی در تمام نقاط بیمارستان‌های مورد مطالعه گزارش شده است . از اتاق‌های بستری بیماران، تا بخش‌های اداری و انبارها، همگی با مشکل وجود این جانوران مواجه هستند . همچنین برخی دیگر از بیمارستان‌ها با مشکلاتی عجیب‌تر از وجود موش و سوسک روبرو هستند . در برخی از بیمارستان‌ها وجود سنجاب، روباه و پرندگان نیز گزارش شده است.

 

دیلی میل در ادامه می‌نویسد: براساس مدارک بدست آمده وجود این حیوانات و حشرات در بیمارستان‌ها ، نگرانی‌ها از وضعیت بهداشت بیمارستانی را افزایش داده است. حیوانات و حشرات موذی باعث انتشار عفونت‌ها و طولانی‌تر شدن دوره درمان بیماران می‌شو د. با وجود اینکه با تلاش‌های انجام شده میزان شیوع بیماری‌ها و عفونت‌های مقاوم به درمان کاهش یافته اما عفونت‌های دیگری در حال افزایش است که نگرانی‌های بسیاری نیز در پی داشته است.

این تحقیقات پس از آن انجام گرفت که یکی از بیماران توسط یک موش مورد حمله قرار گرفت و مجروح شد .  بیمار ۴۲ ساله انگليسي که در حال استراحت در بخش بستری بیماران بود ، مورد حمله یک موش قرار گرفت و از ناحیه کمر و گردن مجروح شد.

 

در این تحقیق که بر روی بیش از 40 بیمارستان صورت گرفته است ، نشان می‌دهد تمام این بیمارستان‌ها به نوعی با مشکلی به نام وجود جانوران موذی مواجه هستند و تمام آن‌ها با شرکت‌های مبارزه با این جانوران قراردادهای دائمی یا برای شرایط اضطراری ، دارند./ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.