سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ رئیس بنیاد تعاون ارتش:

حركت هاي صياد شيرازي تنها به ياد خدا بود

رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: حركت هاي صياد شيرازي تنها به ياد خدا بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی ارشد عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه خراسان ، امیر سرتیپ منوچهر کهتری همزمان با سیزدهمین سالگرد شهادت امير سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در جمع فرماندهان و کارکنان پشتیبانی منطقه 5 ثامن الائمه (ع) با بيان اين مطلب اظهار داشت: ما هرچه داریم از مجاهدت ها و برکات خون شهدا است.

وي افزود: دلاور مردی ها و رشادت هایی که امير سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در هشت سال دفاع مقدس در جبهه های مختلف از خود به جا گذاشت را ملت ایران از یاد نخواهد برد.

رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوري اسلامي ايران ابراز داشت: امير سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در تمام مراحل زندگی از یاد خدا غافل نبود و تمام حرکات و رفتار های او با یاد و نام خدا بود و تنها برای رضای او و ولایت گام برمی داشت.

در ابتدای اين مراسم سرهنگ حسين فیروزیان، فرمانده پشتیبانی منطقه 5 ثامن الائمه (ع) از شهید صیاد شیرازی بعنوان انسانی مخلص، پیرو قلبی ولایت و مرکز انس و الفت و همدلی در بین نیروهای مسلح یاد کرد و گفت : امروز باید اخلاق و اخلاص شهدا بویژه شهید صیاد شیرازی بعنوان یک الگو در بین سربازان و جوانان این مرز و بوم قرار گیرد .

امروز مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با حضور فرماندهان و کارکنان پشتیبانی منطقه 5 ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی ارتش برگزارشد.

همچنين امروز مراسم سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی نیز در پایگاه پنجم رزمی هوانیروز و سایر یگان های ارتش در مشهد مقدس با حضور همرزمان این شهید برگزار شد . /س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.