سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب میثاق ملی ایرانیان برای جهاد اقتصادی

امام جمعه اهل سنت ارومیه با عنوان اینكه پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب میثاق ملی ایرانیان برای جهاد اقتصادی است گفت: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب همه آحاد مردم، دولت و صاحبان صنایع و كار آفرینان باید با جدیت وارد عمل شوند.

ملا عبد القادر بیضاوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : پیامی كه رهبر انقلاب در آغاز سال خطاب به ملت ایران ایرار فرمودند ، سند توسعه اقتصادی ایران اسلامی است كه رفاه و آسایش عمومی، خودكفایی و سعادت ملت ایران را تضمین خواهد كرد.

وی اظهار داشت: همانگونه كه ملت ایران در 33 سال پس از انقلاب با تبعیت از رهبری، اتحاد و همدلی توانسته اند مشكلات بزرگی از قبیل هشت سال دفاع مقدس و تحریم های دشمنان را با موفقیت پشت سر بگذارند در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی نیز افتخار آفرین خواهند شد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه ادامه داد : رسالت جامعه ایجاد زمینه مناسب برای محقق شدن پیام رهبری است تمامی ارگانها و نهادها و تشكل های صنفی و سیاسی وظیفه دارند به این مهم عمل كرده و با تبعیت از رهبری مایه یاس دشمنان را فراهم بیاورند.

بیضاوی اجرای دقیق و كامل منویات رهبر معظم انقلاب را زمینه ساز اشتغال مولد، افزایش كمی و كیفی تولیدات و مهمترین ابزار برای مقابله با قاچاق و تحریم های دشمنان دانست.

امام جمعه اهل سنت ارومیه، تاكید مقام معظم رهبری در این برهه از زمان بر مسائل اقتصادی نشانگر اهمیت موضوع برای ایران اسلامی است ، لذا همه مسوولین خصوصا نمایندگان مجلس باید با اصلاح قوانین قبلی و وضع قوانین جدید زمینه را برای جلب و جذب سرمایه های داخلی و خارجی فراهم كنند.

بیضاوی اظهار داشت : صیانت از سرمایه ایرانی موجب یاس دشمنان شده و به دنیا ثابت خواهد كرد ملت ایران همچنان به آرمان های انقلاب پایبند و وفادار هستند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.