سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

ضرورت مشارکت مردم برای مقابله با آتش سوزی مراتع و جنگلهای لرستان

رئیس ستاد حوادث و سوانح غرمترقبه استان لرستان بر ضرورت مشارکت مردم برای مقابله با آتش سوزی مراتع و جنگلهای استان تاکید کرد.

رضا آریایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ پیرامون تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با آتش سوزیهای احتمالی در سالجاری اظهار داشت: سال گذشته تجهیزات مدرن آتش نشانی در اختیار ادارات محیط زیست، منابع طبیعی و هلال احمر قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در سال 91 نیز خرید تجهیزات برای آتش نشانی ها در دستور کار قرار دارد تا شاهد حداقل آتش سوزی در منطقه باشیم.

وی ادامه داد: تمهیداتی نیز اندیشیده شده است که نیروها به صورت فصلی از اهالی روستاها به کار گیری شوند تا شاهد حداقل خسارت به طبیعت باشیم.

آریایی گفت: اگر مشارکت مردمی نباشد تمام امکانات دولتی عملا به موفقیت مورد نظر نخواهد رسید زیرا قبل از آتش سوزی باید به دنبال تمهیدات لازم و پیشگیری باشیم.

وی افزود: برنامه ریزی، تامین تجهیزات و امکانات مورد نظر فرایند آتش سوزی را کاهش می دهد و مدیریت عالی استان نیز به جد پیگیر تامین نیروی انسانی در این زمینه است.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان یادآور شد: آموزش عمومی، حفظ وضعیت موجود و احیای منابع تخریب شده از عمده مواردی است که می تواند در مقابله و جبران آتش سوزیها موثر باشد./س

 


 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.