سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور استفاده از فضای مجازی؛

تدوین ساز و کار مدون یکی از ضروریات است

فضای مجازی عرصه وسیع و ابعاد مختلفی را از بازي ها گرفته تا استفاده علمی و حتی شرايط وتبعات امنیتی كه اين فضاها را شامل مي شود؛در برگرفته كه ساماندهی این فضا یکی از اقتضائات و ضرورت هاي كشور است.

علیرضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای مجازی ظرفیت عظیمی را در اختیار ما می تواند قرار دهد به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر مي رسد تدوين سازوكار مدون براي استفاده از اين فضاي رو به گسترش و تاثيرگذاراز ضرورت ها و اقتضائات كشور است كه مقام معظم رهبري با شناخت دقيق اين نكته دستور تشكيل شورایعالی فضای مجازی را دادند تا اين شورا بتواند حركت دقيق در اين مسيررا تبيين كند.

 

 

وی افزود: اين شورا وظايف فراواني از جمله تدوين اساسنامه، آيين نامه استفاده از فضاي مجازي، تعريف عرصه های قابل اعتماد در این راستا و همچنین ترویج رویکردهای مثبت و فرهنگسازی که بتوانیم به صورت صحیح استفاد کنیم را دارد.

 

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: از آنجا که فضای مجازی می تواند در ارتباطات علمی تاثیرات شگرفی داشته باشد و دستاوردهاي بزرگي را براي ما به ارمغان بياورد نگاه علم مدارانه به این فضاها از ضرورت های امروز ماست. /عط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.