سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی کشتی آزاد:

در چین سهمیه های المپیک را کامل می کنیم

دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن گفت: در مسابقات چین با به دست آوردن جواز وزن 120 کیلوگرم سهمیه های تیم ملی کشتی آزاد را برای حضور در بازی های المپیک لندن کامل خواهیم کرد.

علی رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در رقابت های گزینشی قزاقستان پرویز هادی ملی پوش سنگین وزن کشورمان علی زعم آن که کشتی های خوبی گرفت و سوم شد اما نتوانست سهمیه حضور در المپیک را کسب کند.

وی با اشاره به این که سطح رقابتهای قزاقستان بالا بود ادامه داد: بهترین های آسیا در رقابتهای گزینشی قزاقستان حضور داشتند که خوشبختانه توانستیم در دو وزن 60 و 84 کیلوگرم با اقتدار سهمیه المپیک را توسط مسعود اسماعیل پور احسان لشگری به دست آوریم.

دارنده مدال برنز جهانی در پاسخ به این سوال که چرا کشتی گیران سنگین وزن ما مقابل تایمازوف همواره شکست خورده اند گفت: به هر حال آرتور تایمازوف از بهترین های سنگین وزن دنیاست که چندین مدال جهانی و المپیک را در کارنامه دارد و به نظر من پرویز هادی کشتی خیلی خوبی مقابل او گرفت که مطمئن باشید اگر وی تجربه بیشتری داشت حتما تایمازوف را شکست می داد.

مربی سنگین وزن های تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: یقین بدانید در رقابتهای گزینشی چین سهمیه وزن 120 کیلوگرم را نیز کسب خواهیم کرد و با تیمی کامل راهی بازی های المپیک 2012 لندن خواهیم شد./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.