سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام وزير صنعت:

راهكارهاي جديد حمايت از توليد ملي

قائم مقام وزير صنعت، معدن وتجارت در امور اجرايي گفت: براي حمايت همه جانبه تر از توليد ملي،كار و سرمايه ايراني نيازمند بررسي و پژوهش بيشتر در زمينه شناخت و بكارگيري مزيت هاي نسبي و ظرفيت هاي داخلي هستيم .

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه اطلاع رساني توليد و تجارت ايران، محمد صادق مفتح در نخستين جلسه كارگروه حمايت از توليد در سال جاري در وزارت صنعت،معدن وتجارت با اشاره به اينكه نقش تشكل‌‌ها و انجمن‌ها بسيار مهم است ، تصريح كرد: بررسي وضع موجود وچگونگي استفاده از پتانسيلها و شناخت امكانات و ظرفيتها از مواردي است كه امسال با نامگذاري سال حمايت از توليد ملي،‌ كار و سرمايه ايراني بيش از هر زمان ديگري تبلور پيدا خواهد كرد.
وي با بيان اينكه با منويات رهبر معظم انقلاب دراين باره، فضاي آماده تري براي سياستگذاريها ، پذيرش ديدگاهها و اجرايي كردن راهكارها وجود دارد افزود: اين جديت و آمادگي و قاطعيت در وزارت صنعت،معدن و تجارت و اميدواريم اين مهم در ارتقاي جايگاه كشور در جهت تسريع توسعه پايدار كشور موثر باشد.

مفتح در ادامه با بيان اين كه جلسه كارگروه حمايت از توليد در هفته آينده با حضور رئيس جمهور برگزار خواهد شد ، از اعضاي كارگروه حمايت از توليد خواست برنامه ‌هاي عملياتي خود را در قالب برنامه‌هاي اجرايي و با سرفصل هاي مشخص ارائه كنند.
وي گفت : ارائه ديدگاه ها و نظر اعضاء كارگروه، اين وزارتخانه را در هرچه پربارتر كردن را ه‌حل‌ها و برون رفت از مسائل و مشكلات مختلف بخش صنعت،معدن و تجارت ياري خواهد رساند.
در اين جلسه دبير كارگروه حمايت از توليد نيز آمادگي خود را براي تشكيل جلسات و كميته هاي تخصصي با حضور اعضاي كارگروه اعلام كرد و خواهان ارائه ديدگاههاي اعضاء درباره چگونگي ظرفيت سازي و استفاده حداكثري از مزيت ها در سال حمايت از توليد ملي، كار وسرمايه ايراني شد.
محسن صالحي نيا از اعضاء خواست تا راهبردها و برنامه هاي كاربردي خود را به صورت طبقه بندي شده، براي حضور در جلسه كارگروه حمايت از توليد با حضور رئيس جمهور ارائه كنند./عب
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.