سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرج/

طرح تحقيقات شناسايي آفات خرما در تمام مراحل رشد

دادگستري استان البرز 10 هزار پرونده قضايي را در سال 90 بررسي و تعيين تكليف كرده است.

به گزارش گروه ستان هاي باشگاه خبرنگاران  ، رئيس کل دادگستري استان البرز گفت : در سال گذشته حوادثي از قبيل: قتل ، جرايم خشن وکلاهبرداري اتفاق افتاد که با همکاري قضات اداره اطلاعات و نيروي انتظامي مديريت شد و مرتکبين جرايم به سزاي اعمال خود رسيدند و تا حدودي نيز شناسنامه هاي جنايي لازم در اين زمينه تهيه شد.
محمدصادق مهدوي‌راد با اشاره به پرونده‌هاي موجود در دادگستري کل استان البرز گفت:پارسال حدود ده هزار پرونده علاوه بر پرونده هايِ جاريِ اجراي احکام، تعيين تکليف شده است.
وي افزود:باتوجه به برگزاري آزمون استخدامي دادگستري در سال گذشته حدود 100 نفر در اين آزمون برگزيده شدند که مراحل گزينش آنان به پايان رسيده است.  امسال نيز 91 نفر گزينش و  استخدام خواهند شد در مجموع 200 نفر به كاركنان دادگستري اضافه مي‌شود.
مهدوي راد گفت:در سال جديد تكريم ارباب رجوع بايد افزايش پيدا كند. مسايل مختلفي باعث بدرفتاري برخي از پرسنل شود اما بدرفتاري آفت سازمان است .
وي افزود:همه وظيفه دارند که در برابر مراجعين رفتار و منش اسلامي و آنچه که مورد سفارش دين مبين اسلام مي باشد را رعايت نمايند.
مهدوي‌راد گفت: برخي از افرادي که وارد محاکم دادگستري مي‌شوند مجرمند، شايد قاتل، كلاهبردار يا زمين‌خوار اما خانواده‌ي اين افراد، نبايد تحقير شوند.
وي در خصوص  ساختمان دادگستري کل نيز گفت: زميني تدارک ديده شده است و ماده 215 آن که مربوط به موافقت نامه دولت و دستگاه مي شود انجام شده است که با ساخته شدن اين مجموعه مشكلات دادگستري كمتر خواهد شد./ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.