سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

پارامترهای فیزیكی، شیمیایی آب برای مصارف صنعتی دربندرامام تعیین شد

معاون اداری و مالی اداره كل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:پارامترهای فیزیكی، شیمیایی و باكتریولوژیكی در راستای بهبود كیفیت آب برای مصارف صنعتی و آشامیدنی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) تعیین شد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان، 'مقصود خادمی بصیر' با بیان اینكه آب به عنوان حیاتی ترین مصارف جامعه محسوب می شود اظهار كرد: استفاده سالم آب برای مصارف آشامیدنی و صنعتی و همچنین رسیدن به استانداردهای ملی و جهانی از اولویت های این اداره كل در سال گذشته بوده است.

وی افزود: درهمین راستا با تلاش و پیگیری مركزHSE با هدف گذاری برای پی بردن به مقادیر پارامترهای فیزیكی، شیمیایی و باكتریولوژیكی آب و به تبع آن مقایسه با استانداردهای ملی و جهانی اقداماتی انجام شده است.

خادمی بصیر اقدام به240 مورد نمونه برداری برای آزمایش فیزیكی،31 مورد نمونه برداری برای آزمایش های شیمیایی و چهار مورد نمونه برداری برای آزمایش های باكتریولوژیكی به صورت میانگین ماهانه در راستای بهبود كیفیت آب جهت مصارف صنعتی و آشامیدنی را از جمله این اقدامات نام برد.

معاون اداری و مالی اداره كل بنادر ودریانوردی استان خوزستان گفت: این تلاش ها رشد و شكوفایی و بالندگی قابل ملاحظه ای را در بر داشته است.

وی افزود: نتایج حاصله حاكی از آن است كه پارامترها در حد طبیعی خود قرار دارد و این نشان دهنده تلاش و پیگیری مصرانه به منظور رفع آن توسط مركز HSE به عنوان متولی نسبت به حساسیت موضوع است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.