سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

افزایش 100 درصدی کشف سلاح شکاری گیلان

فرمانده مرزبانی گیلان از کشف بالغ بر 100 درصدی سلاح شکاری، مشروبات الکلی و تجهیزات ماهواره در این استان خبر داد

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از انزلی، سید یوسف مرتضوی پیش از ظهر امروز در جلسه اداره اجتماعی مرزبانی استان گزارشی از کشفیات سلاح شکاری در گیلان را ارائه داد.

وی، اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته با مرزبان کشور طرح‌های مشترک به منظور افزایش تعاملات در نوار مرزی و ساحلی انجام شد.

این مسئول، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته افزود: با تلاش شبانه‌روزی مرزبانان و مرزداران و در راستای کنترل ورود و خروج اتباع و و سایل نقلیه مرزداران در حوزه استحفاظی گیلان به ایجاد گشت و کمین‌های متعدد و هدفمند پرداختند.

وی، حاصل این تلاش را افزایش بالغ بر 100 درصدی مشروبات الکلی، سلاح شکاری و تجهیزات ماهواره ذکر کرد و یادآور شد: دستگیری 42 عابر غیرمجاز در راستای کنترل نوار مرزی و ساحلی استان نیز از دیگر اقدام‌ها  بود.

مرتضوی درباره وضعیت صید مشترک ایران و آذربایجان از رودخانه آستاراچای، خاطرنشان کرد: ماموران مرزبانی و  دریابانی افرادی را که در دریا و رودخانه مرزی آستاراچای اقدام به صید غیرمجاز می‌کردند را دستگیر و قایق‌های آنها را توقیف کردند.

وی، با اشاره به دیدار با مرزبان آذربایجان، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای افزایش امنیت پایدار ملاقات‌ها و مکاتبات متعدد با همتای کشور آذری درباره تبادلات اتباع انجام شد./ج

فرمانده مرزبانی گیلان درباره هفته سلامت نیز اذعان کرد: به مناسبت هفته سلامت بازدیدهای نامحسوس از قرارگاه ستاد مرزبانی انجام شد که رعایت بهداشت، نحوه استفاده از جیره غذایی و اسراف نکردن مورد تاکید قرار گرفت./ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.