سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

تقویت و حمایت از تولید ملی بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خرم آباد گفت: تقویت و حمایت از تولید ملی بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه لرستان ، حسین سلاح ورزی در باره ثمرات و نتایج نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری گفت: وابستگی بیش از حد اقتصاد کشور به نفت و عدم توجه به تولیدات ملی صادرات گرا و رشد روز افزون واردات کالاهای مصرفی بی کیفیت به داخل کشور از جمله مهمترین آفات و دلایل نابسامانیهای اقتصاد کشور است.

 

وی افزود: اعتقاد و توجه به "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" علاوه بر کارآفرینی و اشتغالزایی باعث افزایش بهره وری و بهبود وضعیت اقتصاد کشور و در نهایت رشد اقتصادی خواهد شد.

 

به گفته رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خرم آباد تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در شرایط تحریمها و تهدید های دشمنان باعث دلگرمی و ایجاد نشاط در فعالان اقتصادی و تولید کنندگان شده است.

 

سلاح ورزی تصریح کرد: در صورت وجود همدلی و اعتقاد و باور عمیق به تاثیر حمایت از سرمایه گذاری و توجه به تقویت تولید ملی بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

 

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به اهمیت این نامگذاری و فلسفه طرح این موضوع سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" به شعار، سخنرانی، ارائه مقاله و همایش ها محدود نشود و مجموعه اقدامات در راستای کاهش موانع کسب و کار و تشویق و حمایت از سرمایه گذاری هدایت شودب/.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.