سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از جمله برنامه های رئیس دانشگاه آزاد؛

نگاه دقیق به مسائل فرهنگی و اسلامی کردن دانشگاه آزاد

عضو کمیسیون آموزشی و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: نگاه دقیق به مسائل فرهنگی و اسلامی کردن دانشگاه آزاد از جمله برنامه های رئیس دانشگاه آزاد است.

علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار صنفي،‌ آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: هدف اصلی از حضور دکتر فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد در مجلس شورای اسلامی معارفه با اعضای کمیسیون و ارائه برنامه های وی بوده است.

وی افزود: نظارت کیفی پذیر دانشگاه با توجه به رشد کمی دانشگاه آزاد و کم رنگ بودن رشد کیفی، تجهیز کتابخانه و آزمایشگاه های دانشگاه آزاد و ارتقاء مدرنیته علمی اساتید این دانشگاه نگاه دقیق به مسائل فرهنگی در دانشگاه آزاد و اسلامی کردن دانشگاه های آزاد كاهش در میزان شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد و تکریم اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد از جمله برنامه های رئیس دانشگاه ازاد بود که اعلام شد.

*تمرکز زدایی جدی در دانشگاه آزاد باید صورت گیرد

سلیمی در ادامه گفت: با توجه به جلسه معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد پرداختن به مسائل متون دانشگاهی دانشگاه آزاد و ایجاد ارتباط تنگاتنگ و جدی بین اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با رئیس دانشگاه آزاد از جمله نظرات اعضای کمیسیون به فرهاد دانشجو بوده است./ح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.