سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم:

شرکت 315 دانشگاه در فراخوان سراسری جذب نیمه متمرکز و متمرکز سال 90

98 دانشگاه دولتی و 148 مرکز غیر انتفاعی در فراخوان سراسری جذب نیمه متمرکز سال 90 شركت كردند.

مردانی، رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار صنفي، آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در فراخوان سراسری جذب نیمه متمرکز و متمرکز سال 90، 23 هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 21 هزار نفر انتخاب خود را اولویت بندی کرده اند و 55 هزار اولویت یعنی حداقل 2 اولویت برای هر فرد مشخص کند.

وی افزود: کلاً 315 دانشگاه در این فراخوان اعلام نیاز کردند و 15 هزار گزارش برروی سایت قرار گرفته که این دانشگاه ها عبارتند از 98 دانشگاه دولتی، 148 دانشگاه غیر انتفاعی، 51 دانشگاه وابسته به دستگاه اجرایی و 31 مرکز پیام نور بوده است.

* 4تیرماه وضعیت متقاضیان قطعی می شود

مردانی در ادامه گفت: 15 روز مهلت به مؤسسات برای معرفی ویژگی های دانشگاه ها داده شد تا دانشگاه ها شرایط خود را برروی سایت بارگزاری کنند.

وی افزود: 4 تیرماه وضعیت متقاضیان این فراخوان به صورت قطعی مشخص می شود و به بقیه افراد فرصت داده شده تا نیازهای جدید را اعلام کنند.

مردانی در پایان توصیه ای مراکز آموزشی داشته و اعلام کرد؛ توصیه می شود به مراکز آموزشی تا 5 اردیبهشت بررسی های اولیه خود را اعلام و نیازهای جدید را برروی سایت بارگزاری کنند و در مهلت مشخص تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند./ح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.