سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه /

برگزاری جشنواره کشوری فرهنگی ادبی بانوان به میزبانی سردشت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: ششمین جشنواره سراسری فرهنگی ادبی بانوان کشور طی خرداد 91 به میزبانی شهرستان سردشت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام محمد باقر کریمی با بیان اینکه ششمین جشنواره سراسری فرهنگی ادبی بانوان  به منظور فراهم کردن بستر مناسب و شایسته برای فعالیت هر چه بیشتر خواهران و تبادل افکار و اندیشه ها برگزار می شود، افزود: جایگاه زن از دیدگاه اسلام، زن، سنت، فرهنگ، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، زن و نقش آن در انقلاب اسلامی، نقش نماز در ارتقای سلامت فردی و اجتماعی و نقش زنان در دفاع مقدس از جمله محورهای این جشنواره است.

وی زن و نقش آن در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، زن و تربیت اسلامی، زن در آیینه هنر، زن و مدیریت،  جایگاه زن در ادبیات اعم از کردی و فارسی و نقش زن در احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد.

وی  اضافه کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 20 اردیبهشت ماه سالجاری به دبیرخانه جشنواره به آدرس آذربایجان غربی،سردشت، میدان هفت تیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، صندوق پستی 349  ارسال کنند./ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.