سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور وزیر نیرو:

مطالبات کارکنان ایثارگر باید به موقع پرداخت شود

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: مطالبات کارکنان ایثارگر باید به موقع پرداخت شود و از ضایع شدن حق آنان باید جلوگیری کنیم. خبرگزاری فارس: مطالبات کارکنان ایثارگر باید به موقع پرداخت شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، ابراهیم راحمی در جمع مدیران صنعت آب و برق هرمزگان ضمن قدردانی از مسئولان آب و فاضلاب روستائی هرمزگان بر حل مشکلات ایثارگران شرکت‌های آب و برق استان تاکید کرد.
وی افزود: مطالبات کارکنان ایثارگر باید به موقع پرداخت شود و از ضایع شدن حق آنان باید جلوگیری کنیم.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ادامه داد: مدیران دستگاه‌های وزارت نیرو باید برای کارکنان ایثارگر اقدامات ارزشی انجام دهند تا همیشه به یادگار بماند و دعای خیر آنان بدرقه راهشان باشد.
راحمی تاکید کرد: بخشنامه‌های شرکت مهندسی و فاضلاب کشور در بحث کارکنان ایثارگر باید به موقع اجرا و مشکلات این قشر پیگیری و حل شود.
وی همچنین در جلسه پرسش و پاسخ در جمع ایثارگران به بررسی مشکلات آنان پرداخت و بیان داشت: مشکلات جامعه ایثارگری باید به سرعت برطرف شود.
راحمی بیان کرد: پیشرفت در مجموعه وزارت نیرو مرهون روحیه بسیجی و روحیه ایثارگری همه نیروهاست و باید قدردان آنها باشیم.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران افزود: وزارت نیرو در طول هشت سال دفاع مقدس ۴ هزار و 550 شهید، 415 آزاده و 11 هزار ایثارگر تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.
راحمی ادامه داد: وزارت نیرو به عنوان یکی از گسترده‌ترین وزارتخانه‌ها در سطح کشور خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری سازمانی و غیرسازمانی را از اولویت‌های برنامه‌های خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت کارکنان ایثارگر در این شرکت گفت: حق و حقوق ایثارگران آب و فاضلاب روستایی هرمزگان به موقع پرداخت می‌شود و در مناسبت‌های مختلف از آنان تجلیل به عمل می‌آید.
عبدالحمید حمزه‌پور برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و همچنین ایثارگران را از دیگر برنامه‌های واحد ایثارگران در شرکت آب و فاضلاب روستایی ذکر کرد و افزود: 70 درصد از بدنه شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان را نیروهای جهادی و بسیجی تشکیل می‌دهند و با همین روحیه در حل مشکلات مردم در بخش آب روستایی تلاش جهادگونه دارند.
وی افزود: از تعداد 140 نفر بسیجی تعداد 24 نفر ایثارگر، دو خانواده شهدا و چهار نفر جانباز در این شرکت مشغول فعالیت هستند.
در پایان این جلسه هر یک از مدیران عامل شرکت‌های صنعت آب و برق به ارائه گزارش از وضعیت ایثارگران در شرکت خود پرداختند و به مشکلات موجود نیز اشاره کردند./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.