سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاصی/

باید ها و نبایدهای دکوراسیونی در خانه اجاره ای

بسیاری از زوج های جوان امروزه در کشور ما در خانه های اجاره ای زندگی می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با باید ها و نبایدهایی در مورد دکوراسیون خانه های اجاره ای آشنا کنیم.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، خانه های اجاره ای و اجاره نشینی امروز در جامعه یک حقیقت و امر مشخص و واضح است. مسلم است که ساکنین یک خانه اجاره ای نمی توانند برای مدت زیادی در یک خانه باقی بمانند و باید پس از مدتی آن خانه را ترک کنند. همین امر امر دکوراسیون در این خانه ها را کمی مشکل و به نوعی پیچیده کرده است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بایدها و نبایدهایی در این حوزه آشنا کنیم.

_ برای این که اتاق نشیمن شما بزرگتر به نظر برسد سعی کنید تا از آینه های مختلفی در این اتاق استفاده کنید.
_ سرویس های بهداشتی از جمله پر استفاده ترین مکان ها در تمامی منازل هستند . معمولا در خانه های اجاره ای که عمدتا به صورت آپارتمان هستند سرویس های بهداشتی کوچک هستند و از طراحی آنچنان زیبایی برخوردار نیستند. سعی کنید با نصب آینه ای زیبا و یا حوله های خوش رنگ فضا را تغییر دهید.

_ آپارتمان و یا خانه اجاره ای خود را کاغذ دیواری نکنید. فراموش نکنید که نهایتا شما باید این خانه را ترک کنید و نمی توانید این کاغذها را با خود ببرید ، پس بی مورد هزینه نکنید.

_ نورپردازی خانه شما یکی از مهمترین اصول در داشتن دکوراسیونی زیبا و آرامش بخش است . سعی کنید تا با توجه به وضعیت طراحی داخلی ساختمان از لامپهای مناسب استفاده کنید و مطمئن باشید که این مسئله بسیار بر روی زیبایی محل سکونت شما تاثیر می گذارد.

_ برای دکوراسیون خانه اجاره ای خود می توانید وسایلی زیبا و شیک تهیه کنید . شما می توانید در زمان ترک این خانه این وسایل را با خود ببرید. در عین حال بودن این وسایل زیبا و مورد علاقه به شما کمک می کند تا احساس خوبی در مورد مکان زندگی خود داشته باشید.

_در اتاق نشیمن آپارتمان یا خانه اجاره ای خود از قاب های هنری مورد علاقه خود استفاده کنید. این عناصر بسیار قدرتمند می توانند شخصیت و هویتی مناسب با احوالات شما را به شما القاء کنند و همچنین می تواند احساس تعلق خاطر شما به خانه را بیشتر کند./ ق پ
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.