سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی :

برخی دوستان علیه موتلفه اسلامی بسیج شده اند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی دوستان با دشمنان علیه موتلفه اسلامی بسیج شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمد نبي حبيبي دبير کل حزب موتلفه اسلامی که در کانون اعضاء و طرفداران این حزب در تهران سخن می گفت با اشاره به شکل گیری جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: در اوایل سال 89 بر اساس پیش بینی ها به این نتیجه رسیدیم که جریانات مختلفی وارد صحنه انتخابات مجلس می شوند که خطرناک هستند. جریان انحرافی با پشتوانه فراوانی که دارد ، از جریانات خطرناک در کشور است و از افتخارات موتلفه اسلامی این است که تشت جریان انحرافی را از بام به زمین انداخت.


حبیبی در ادامه تصریح کرد: در چند هفته پس از انتخابات سال 88 نیز در هشداری صریح، جدی و رسانه ای اعلام کردیم که مهندس موسوی مراقب باشد که راه بنی صدر را طی نکند و شناخت ما از موسوی و جریان فتنه مربوط به سالها گذشته می شد.


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: تصمیم ما برای حضور در انتخابات این بود که برای مقابله با جریان فتنه، انحرافی و سایر جریاناتی که با نظام زاویه دارند چاره ای جز وحدت نداریم و برای وحدت محوریت متقنی لازم است که این محوریت جز روحانیت نمی تواند باشد.


وی افزود: اگر محوریت متقن با محوریت جامعتین باشد احتمال وحدت بیشتری وجود داشت که در ملاقات آقای عسگر اولادی با سران جامعتین این موضوع مطرح شد و آنها نیز خودشان به همین نتیجه رسیده بودند و جامعتین برای محوریت جریان اصولگرایی به صحنه انتخابات آمد و منجر به تشکیل جبهه متحد اصولگرایان شد.


حبیبی تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی از گذشته ثابت کرده که پای علم روحانیت ایستاده است و عجین بودن این حزب با روحانیت به سالها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی باز می گردد. ما همواره باید زیر چتر روحانیت باشیم و روحانیت را ابزار تلقی نکنیم.


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: متاسفانه برخی جریان ها مواضع سوء در مقابل جبهه متحد اصولگرایان اتخاذ کردند. نشریه 9 دی در چند ماه قبل از انتخابات اعلام کرد که پشت صحنه جبهه متحد اصولگرایان آقای هاشمی است که این موضوع کذب محض است.

 


وی ادامه داد: اینکه پشت صحنه جبهه متحد آقای هاشمی است ، توهین به آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی است، دعواهایی که را افتاد از اینجا شروع شد. آنها دروغ شاخداری گفتند. آقای هاشمی ذره ای و سر سوزنی در تشکیل، شکل گرفتن و ادامه فعالیت های جبهه متحد اصولگرایان هیچ دخالتی نداشته اند.


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: در حال حاضر که ولایی بودن خطری ندارد، آن زمان که اعدام ، شکنجه و زندان بود چه کسانی در میدان مبارزات حاضر بودند؟ موتلفه اسلامی آن زمان ولایی بودن خود را ثابت کرد، باید حرمت ها نگه داشته شود و اگر رقابت به انحراف کشیده شود ، برای انقلاب خطر ناک است.


وی افزود: برخی دوستان با دشمنان علیه موتلفه اسلامی بسیج شده اند.


حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه با هیچ شخصی جز مقام معظم رهبری عهد اخوت نبسته ایم گفت: ما با رابطه با آمریکا مخالفیم، این مساله را چه آقای هاشمی بگوید و چه برخی دولتمردان عنوان کنند ما مخالفیم. رابطه با آمریکا در حال حاضر نه تنها هیچ منفعتی ندارد بلکه پر از ضرر است.


وی افزود: آمریکا محتاج ارتباط با ایران است زیرا می خواهند به مردم به پا خواسته منطقه بگویند ایران 33 سال با آمریکا مخالفت کرد و الان پشیمان شده است و شما زودتر پشیمان شوید. آمریکا اگر کاری را علیه ایران انجام نداده نتوانسته انجام دهد نه اینکه نخواسته باشد. نیاز آمریکا به مذاکره با ایران یک نیاز حیاتی برای آنهاست./س3
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.