سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظلومي كارنامه قابل دفاع دارد بايد حمايت شود!

كارشناس و كاپيتان سابق استقلال اظهار داشت: كارنامه مظلومي در دوران مربيگري، قابل قبول است و عملكرد وي در استقلال نيز مناسب بوده است و بايد قاطعانه از مظلومي تا پايان فصل حمايت كنيم.

محمود فكري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم استقلال تهران در شروع رقابت هاي ليگ برتر عملكرد بسيار قابل قبول و درخشاني ارائه داده است و حضور بازيكنان حرفه اي و يا تجربه در اين تيم نقش بسيار مهمي در ثبت جايگاه فعلي و امتيازات كسب شده استقلال تهران داشته است.

وي ادامه داد: عملكرد قابل قبول استقلال در نيمه فصل اول اين تيم را به عنوان مدعي اصلي كسب عنوان قهرماني در ليگ يازدهم معرفي مي كرد، اما متأسفانه علي رغم قهرماني در نيم فصل اول، استقلالي ها در ادامه رقابت ها به مانند ابتداي شروع ليگ عمل نكردند و امتيازات مهم و زيادي را از دست دادند.

فكري افزود: جدايي فرهاد مجيدي و مصدوميت هاي پي در پي مهره هاي اصلي در نيم فصل دوم، استقلال را با مشكلات و فراز و نشيب هاي متعددي مواجه كرد و حواشي هاي ايجاد شده در اطراف اين تيم سبب شده است كه آبي پوشان به مانند نيم فصل اول موفق عمل نكرده و از صدر جدول فاصله گيرند.

كارشناس فوتبال تصريح كرد: استقلال تهران علاوه بر اينكه در رقابت هاي نيم فصل دوم نتايج مناسبي كسب نكرده است در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا نيز نتايج دلخواه و رضايت بخشي را بدست نياورده است از اينرو صحبت هايي مبني بر تغيير در كادر فني تيم استقلال تهران در محافل رسانه اي به گوش مي رسند.

كاپيتان سابق تيم استقلال تهران اظهار داشت: مظلومي كارنامه ي قابل دفاع و مناسبي دارد وي در سال گذشته و همچنين امسال نيز موفق عمل كرده است و اگر چه از صدر جدول فاصله گرفته اند اما همچنان به عنوان تيم مدعي قهرماني محسوب مي شود.

فكري افزود: استقلال تهران علاه بر شانس كسب جام قهرماني ليگ يازدهم، امكان حضور به مرحله ي بعد رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا را نيز دارا است ضمن اينكه آبي پوشان در جام حذفي قهرمان شده اند. تمام اين مسائل حاكي از عملكرد مناسب و قابل قبول مظلومي است.

وي افزود: هواداران استقلال بايد در مقابل ناكامي هاي استقلال صبورانه عمل كنند و از دادن شعارهاي حاشيه اي كه سبب بر هم زدن آرامش و تمركز تيم مي شود خودداري كنند و به مانند آغاز فصل آبي پوشان را در ادامه رقابت هاي ليگ تشويق و حمايت كنند.

كارشناس فوتبال تصريح كرد: در شرايط فعلي استقلال به آرامش و تمركز احتياج دارد و هواداران بايد بخوبي آگاه باشند كه در شرايط كنوني ايجاد حاشيه و تغييرات در كادر فني به هيچ وجه به صلاح تيم استقلال نخواهد بود و تغيير مظلومي تصميم اشتباهي است.

كاپيتان سابق استقلال ادامه داد: علاوه بر هواداران،‌مديريت و مسئولان باشگاه بايد با قاطعيت از كادر فني تيم حمايت كنند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.