سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ رییس فدراسیون دوومیدانی؛

به كسب مدال در المپیك لندن امیدواریم

رییس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: این فدراسیون به كسب مدال در المپیك لندن امیدوار است.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران   شهرکرد:

افشین داوری در سفر شهركرد گفت:در دوره قبل دوومیدانی ایران شش سهمیه المپیك را كسب كرد كه در این دوره سهم دوومیدانی ایران برای ورودی بازی های المپیك لندن به هفت سهیمه رسیده است.

به گفته وی،رشته دوومیدانی در المپیك بیش از 147مدال دارد و می طلبد كه نگاه ویژه ای به این رشته شود و در این راستا وزارت ورزش و جوانان حمایت های لازم را نسبت به این رشته داشته است.

وی تاكید كرد: در صورت كسب مدال در المپیك لندن،فدراسیون دوومیدانی چهارمین فدراسیون مدال آور ایران در بازی های المپیك خواهد بود.

داوری،‌در خصوص حمایت از ملی پوشان دوومیدانی اعزامی به المپیك لندن یادآور شد:در این رابطه بهترین مربیان دوومیدانی در جهان نیز به كار گرفته شدند.

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت:در رشته پرتاب چكش كاوه موسوی با بهترین مربی این ماده در مسكو تمرین كرد و پس از پایان مسابقات فصل ، اردوی این ملی پوش در مسكو ادامه خواهد یافت.

داوری یاداور شد:احسان حدادی در رشته پرتاب دیسك نیز زیر نظر یكی از بهترین مربیان این رشته در حال تمرین است و این مربی به عنوان مدرس در كمیته ملی المپیك فعالیت می كند.

به گفته وی،خود احسان حدادی اكنون به عنوان یكی از ورزشكاران مطرح دنیا در ماده پرتاب دیسك شناخته می شود و امید است با حمایت همه جانبه از این ورزشكار ، او بتوان تمام قابلیت های خود را بروز دهد.

داوری یاداور شد:سجاد مرادی نیز زیر نظر 'گرنی ' یكی از مربیان صاحب نام جهان در دوی سرعت مشغول تمرین است.

به گفته وی،سطح گسترده ای از بهترین مربیان داخلی و خارجی اكنون با فدراسیون دوومیدانی همكاری لازم را دارا می باشند.

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت:چهارمحال وبختیاری یكی از پایگاه های قهرمانی پروری ایران است كه استعدادهای بزرگی به دوومیدانی ایران معرفی كرده است.

داوری یاداور شد:با احداث كمپ های تیم های ملی در چهارمحال وبختیاری این استان قطب بزرگ دوومیدانی ایران در بلند مدت خواهد شد و فدراسیون دوومیدانی از این مساله حمایت می كند.

به گفته وی،چهارمحال وبختیاری جزو نادر استان های است كه با این جمعیت و وسعت كم دارای استعدادهای بزرگ ورزشی در دوومیدانی می باشد و تعداد قهرمانان دوومیدانی این استان قابل توجه است.

رییس فدراسیون دوومیدانی در خصوص تجهیز پیست های تارتان در كشور نیز گفت: در این زمینه فدراسیون برنامه خاصی دارد تا پیست ها با حمایت مسوولان استانی تجهیز شود و پیست تارتان دوومیدانی بروجن نیز در دست احداث است.

رییس فدراسیون دوومیدانی در سفر به چهارمحال وبختیاری با 'سجاد مرادی 'قهرمان دوی 800متر ایران و 'محمد صمیمی ' و 'محمود صمیمی ' از نزدیك دیدار و گفت وگو كرد./س

.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.