سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

استقلال سیاسی کشور وابسته به استقلال اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به نامگذاری سال 91 به سال تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی اهمیت اقتصاد در پیشرفت جوامع تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با شهردار اصفهان و شهرداران 14 گانه این شهر گفت:برای این که بتوانیم الگوی برتر برای جوامع دیگر باشیم باید در اقتصاد به شکوفایی چشمگیری برسیم چراکه کشوری که از نظر اقتصادی ضعیف باشد به واسطه وابستگی به کشورهای دیگر نمی تواند به صورت مستقل در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود:زمانی که کش.ری از نظر اقتصادی به استقلال کامل برسد می تواند به استقلال سیاسی نیز دست یابد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشار ه به سخنی از امیرالمومنین(ع) تصریح کرد:آدم ها از فقر به کفر کشیده می شوند لذا افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی علاوه بر کمک به رشد اقتصادی کشور می تواند الگویی برای دیگر کشورها باشد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت در سال گذشته ابراز امیدواری کرد:در سال جدید دولت علاوه بر حمایت بیشتر از شرکت ها و تولید کنندگان داخلی مجموعه خود را ملزم به استفاده از کالای ایرانی نماید.

وی در پایان به عملکرد شهرداری اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت:زمانی که عملکرد شهرداری ها در عمران وآبادی شهرها خوب باشد و شهری پویا را اداره کنند موجب حفظ آبروی نظام می شود. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.