سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

کیفیت بالای تولیدات ملی سبب افزایش تقاضای مصرف آنها است

کیفیت بالای تولیدات ملی بیانگر توانایی کشور است و افزایش تقاضا برای مصرف آنها را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت کیفیت بالای تولیدات داخلی برای افزایش تقاضای مصرف آنها بیان داشت:با توجه به نقش موثر حمل و نقل عمومی در شهر برای رفاه حال شهروندان کیفیت خودروهای فعال در این بخش اهمیت زیادی دارد.

علیرضا تاجمیر ریاحی با بیان ضرورت حمایت از تولیدات داخلی و استفاده از آنها در قسمت های مختلف افزود:با افزایش کیفیت کالاهای تولید ملی از جمله خودروهای داخلی تقاضا برای استفاده از آنها بیشتر می شودو رضایت مصرف کننده را نیز به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد:بالا رفتن و ارتقا کیفیت خودروهای ملی هزینه های استهلاک آن را کاهش می دهد و رضایت رانندگان را همراه دارد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:ارتقاء کیفیت محصولات تولید داخل علاوه بر افزایش رضایت خریداران سود تولید کننده را نیز به دنبال دارد و این امر موجب رونق اقتصاد کشور و پیشرفت آن می شود.

تاجمیر ریاحی با اشاره به اقدامات مورد نیاز برای بالا رفتن کیفیت تاکسی های این ناوگان تصریح کرد:مهم ترین بحث در مورد نظر در سال 91 برای دستیابی به این موقعیت استفاده از تاکسی های جدید ملی و تجهیز آن ها به دستگاه تاکسی مترو و آموزش نحوه استفاده از آن است.

وی اظهار داشت:در سال گذشته با اجرای قانون ضرورت استفاده از تاکسی های جدید عمر خودروهای این ناوگان شش درصد کاهش یافته است.  /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.