سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحريم ها اثري در توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل نداشته است

معاون وزير راه و شهرسازي در ديدار با هيئت عالي رتبه تايلندي كه جهت سرمايه گذاري در پروژه هاي آزادراهي و راه آهن به ايران سفر كرده اند،گفت: تحريم ها در حوزه ي زيربناهاي حمل و نقل هيچ تاثيري نداشته است و هم اكنون شركت هاي بسياري از كشورهاي اوكراين، تركيه، چين، تايلند و... براي سرمايه گذاري در احداث راههاي ايران اعلام آمادگي كردند كه در حال بررسي شرايط آنها هستيم.

به گزارش از سرویس اقتصادی به نقل از روابط عمومي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، مهندس احمد صادقي در اين جلسه ضمن اعلام اين مطلب اضافه كرد: توانمندي بالاي كشور در عرصه راهسازي در دو بعد امكانات فني و نيروي متخصص موجب خودكفايي ما در توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل باشد و ما از حضور كشورهاي ديگر در اين امر به عنوان فرصتي جهت توسعه و شكوفايي بيشتر بهره مي بريم.
مديرعامل شركت ساخت و توسعه همچنين از آمادگي اين شركت جهت مهيا كردن شرايط مساعد براي سرمايه گذاران خبر داد و تعدادي از پروژه هاي ريلي و آزادراهي را آماده جذب سرمايه گذاري عنوان كرد.
همچنين در اين نشست رئيس هيئت عالي رتبه تايلندي از ابراز علاقمندي اين كشور براي سرمايه گذاري در ايران خبر داد و اظهار اميدواري كرد تا سفر آنها به ايران منجر به انعقاد تفاهم نامه هايي در زمينه زيرساخت هاي حمل و نقل شود.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.