سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تحريمها باعث تحرک و پويايي در گروه ماشين سازي تبريز شده است

مدیرعامل شركت ماشین سازی تبریز بيان اين مطلب گفت: با تحريمهايي که از سوي کشورهاي غربي بر عليه ايران اعمال شده متخصصان و محققان واحد تحقيق و توسعه ماشين سازي در تلاش هستند تا توليدات اين مجموعه را صد درصد داخلي و بومي سازي کنند.

اصل خادمی درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران،افزود: در اين راستا 4تا 5 درصد قطعات ماشينهاي CNC که از خارج از کشور تامين مي شود در ماشين سازي توليد ميشود که با دستيابي به تکنولوژي و روند توليد اين قطعات ايران جزء 5 کشور دارنده اين محصولات و تکنولوژي محسوب مي شود.

وی با اشاره به صادرات از ماشين سازي نيز گفت: طي سال گذشته ارزش صادرات ماشين سازي 5/1 ميليون يورو بوده که 12 درصد در مقايسه با سال گذشته افزايش نشان مي دهد.

خادمی مقصد صادرت اين مجموعه را کشورهاي آلمان، اتريش، ترکيه، مالزي و آذربايجان اعلام کرد.

اين فعال عرصه صنعت دستيابي به تکنولوژي 7 محصول جديد طي سال گذشته را از ديگر عملکرد مجموعه ماشين سازي عنوان کرد و گفت: دستگاههاي اشين VMC850، ماشين VMC 1050، ماشين فرز FP4ME، ماشين تراش TME40NEW، ماشين تراش سرعت بالا TC-20 HF، ماشين تراش يافته و مرز تراش يافته که دو مورد اخير براي سيستم هاي آموزشي مناسب مي باشد و ماشين سازي به تکنولوژي توليدي آنها دست يافته که جزء دستگاههايي تحريمي شوراي امنيت بوده و دنيا براي تحريم ايران بر روي محصولات ياد شده حساب ويژه باز کرده بود که با داخلي سازي اين محصولات بار ديگر قدرت و توانان متخصصان داخلي به منصه ظهور رسيد.

وي توليد 6 محصول جديد و تمرکز بر افزايش صادرات و حضور در بازارهاي جهاني را از برنامه هاي مجموعه تحت مديريتش طي امسال دانست و گفت: باتوجه به نرخ ارز صادرات در اوليتهاي برنامه کاري ماشين سازي قرار داد.

گفتني است : در حال حاضر 800 نفر در گروه صنعتي ماشين سازي تبريز مشغول به کار بوده وبيش از 2 هزار قطعه ساز کشور در بخشهاي مختلف با اين مجموعه همکاري دارند و بيش از 22 نوع محصول در انواع مختلف از جمله ماشینهای تراشکاری، فرزکاری، مته، سنگزنی، سنتر، CNC، ابزار تیز کنی، فرز نیمه سنگین، سنتر عمودی، سنتر افقی و ماشینهای سوراخکاری در آن توليد و. به بازارهاي داخلي و خارجي ارائه مي شود/س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.